پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آبان 1399 ساعت 14:08:: شناسه خبر: 87680

پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان به مناسبت یوم الله ۱۳ابان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در پیامی هفته وحدت و روز ۱۳ابان را تبریک گفت

در حافظه تاریخی ملت قهرمان‌ ایران، سیزده آبان یادآور ۳ اتفاق مهم است: تبعید امام(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، قتل عام دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، سه رویدادی که نقش موثری در تحرک انقلاب اسلامی داشتند.
واقعه ی سیزده آبان  که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شد، به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد. پرتوی تابناک از انوار الهی بر آنان تابانید و درس هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به آنان آموخت. در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ستم، شکستنی است.
تقارن این روز با هفدهم ربیع الاول بیانگر پیام والای آزادگی است
روزی که پیامبر نور و رحمت، مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و خلف صالحش امام‌العارفین صادق آل محمد (ع) دیده بر جهان گشودند تا هادی و حامی بشر تا ظهور مهدی موعود باشند. نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند و تفکر آزاداندیشی و وحدت آفرین حضرت امام (ره) است تجلی یکپارچگی واتحاد دشمن شکن امت اسلام در برابر استکبار و در حقیقت خنثی کننده توطئه های نفاق افکنانه آنان است. در این هفته است که روح اخوت اسلامی درپیکره اجتماع، بیش از پیش زنده می شود.
اینجانب این روز را که روز میعاد دانش آموزان ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت حضرت امام (ره) تا شهیدان هشت سال دفاع مقدس می باشد و حلول هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر عظیم‌الشان اسلام و امام جعفر صادق (ع) نمونه جامع زهد، انفاق، علم فراوان و عبادت را به عموم مسلمین و مردم مومن ایران بخصوص هم استانیهای عزیز تبریک و تهنیت می‌گویم،

رسول فرهادی
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت