پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آذر 1395 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 8771

امام جمعه سرفاریاب؛

با فرهنگ و تفکر بسیجی است که می‌توان موانع پیشرفت را از سر راه برداشت

با فرهنگ بسیجی می‌توان موانع پیشرفت را از سر راه برداشت/فرهنگ بسیجی یعنی احساس مسئولیت در قبال همه ابعاد جامعه و وارد میدان خطر شدن در جایی که کاری بر دوش شخصی یا جامعه‌ای سنگینی می‌کند/ایران و ایرانی از نقشه‌ها و طرح‌های ضد ایرانی آمریکا نمی‌ترسد.

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب:

حجت‌السلام سید فرج‌الله پژمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سرفاریاب با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی گفت: هفته بسیج یاد‌آور خاطره رادمردان پاک و برترین نهادی است که به تعبیر امام خمینی (ره) تشکیل آن یقیناً از الطاف و عنایات الهی بود. ‌‌

به گزارش صدای جنوب، امام جمعه سرفاریاب با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه تصریح کرد: با فرهنگ و تفکر بسیجی است که می‌توان موانع پیشرفت را از سر راه برداشت و بر مشکلات فائق آمد، فرهنگ بسیجی یعنی احساس مسئولیت در قبال همه ابعاد جامعه و وارد میدان خطر شدن در جایی که کاری بر دوش شخصی یا جامعه‌ای سنگینی می‌کند.

وی خدمات‌رسانی در مراسم عظیم راهپیمایی اربعین را برآمده از فرهنگ بسیجی دانست و افزود: بیش از بیست میلیون نفر در راهپیمایی اربعین سرور و سالار شهیدان شرکت داشتند، بی‌شک این جمعیت عظیم و میلیونی نیاز به آرامش، امنیت، تغذیه و بهداشت دارد، آن هم در کشوری که درگیر جنگ داخلی و اقدامات تروریستی است.

سید فرج‌الله پژمان ادامه داد: چنین مسئولیتی به تنهایی از عهده یک دولت برنمی‌آید، اینجاست که فرهنگ بسیحی و راه وروش بسیجی وارد میدان شد و این جمعیت میلیونی را اداره کرد به نحوی که کوچکترین آسیبی به کسی نرسید.

خطیب نماز جمعه سرفاریاب به حادثه ترویستی اخیر گروه داعش در عراق اشاره کرد و گفت: اگر امروز داعش و تروریست‌ها در جایی اقدامی تروریستی را مرتکب می‌شوند، نشان‌دهنده شکست و حقارت آنهاست،تروریست‌ها می‌خواهند شکست‌های اخیر خود را پنهان کنند، زیرا آنها نتوانستند در عرصه میدانی با نیروهای بسیجی و مردمی عراق مقابله کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تحریم‌های جدید دولت و مجلس نمایندگان آمریکا را نشانه دشمنی و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا دانست و اظهار داشت: دولت آمریکا مدت‌هاست که کشور ایران را تحریم کرده و تمام مولفه‌های خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به صحنه آورده است اما نتوانسته به اهداف خود برسد.

امام جمعه سرفاریاب گفت : ایران و ایرانی از نقشه‌ها و طرح‌های ضد ایرانی آمریکا نمی‌ترسد، این نشان دهنده آن است که ملت ما ملتی بیدار است، بنابراین هر روز باید شعار مرگ بر آمریکا را فریاد زد زیرا آمریکا قابل اعتماد نیست.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت