پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 آذر 1399 ساعت 22:09:: شناسه خبر: 89472

استان کهگیلویه و بویراحمد طلایه دار امنیت / تامین امنیت مردم افتخار پلیس است

فرمانده انتظامی استان  با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطر نشان کرد: تحرکات اراذل و اوباش توسط پلیس  رصد و برابر قانون با آنان به شدت برخورد می‌شود.

فرمانده  نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار  صدای جنوب  در یاسوج  وضعیت امنیت این استان را خوب و پایدار توصیف کرد و اظهار داشت: این یک نعمت بزرگی است که خداوند نصیب مردم قدرشناس این خطه کرده ، این امنیت خوبی که در  این استان  حاکم است به دلیل هماهنگی و همدلی بین شورای تامین، همکاری مردم با مسئولان و از خود گذشتگی و ایثار کارکنان نیروی انتظامی است

🌎 سردار  مصطفایی به نقش اثر گذار این استان در امنیت ملی اشاره کرد و گفت : این مهم در سایه وحدت و همدلی همه ارکان حکومتی و ایثارگری های نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه و بسیج و همراهی رسانه ها بدست آمده است.
🌎وی مبارزه با سرقت را یکی از اولویت‌های کاری پلیس دانست   و برخورد جدی با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم اجتماعی و حمایت همه جانبه از افراد ستمدیده را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی نیروهای انتظامی بیان کرد
🌎فرمانده انتظامی استان  با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطر نشان کرد: تحرکات اراذل و اوباش توسط پلیس  رصد و برابر قانون با آنان به شدت برخورد می‌شود.

🌍سردار مصطفایی  ادامه داد:با صبر، حوصله و سعه صدر در برخورد با مراجعین و مردم باید تلاش کنیم اقدامات پلیس در جامعه رضایتمندی حداکثری شهروندان را در پی داشته باشدوهمه مردم از هر قشر، قوم و مذهبی که در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌‍کنند برای نیروی انتظامی در زمینه تامین و احساس امنیت یکسان هستند.
🌍 وی ، همچنین از همراهی، همدلی و هم‌افزایی مثبت مردم برای ایجاد نظم و امنیت عمومی در جامعه به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند و پشتوانه‌های مهم این نیرو، یاد کرد.
ایشلن خاطرنشان کرد:پلیس به همان میزان که باید مقتدر، خشن و سختگیرانه در مقابل مفسدان و اشرار ظاهر شود باید در نهایت ادب، ظرافت و رافت با مردم برخورد کند.

🌍 سردار  مصطفایی  اذعان کرد: در پی انتشار شایعاتی مبنی بر ناامنی برای  استان کذب است،و  افزود : و با افرادی که در فضای مجازی اقدام به نشر دروغ، تهمت و شایعه می‌کنند برخورد  قانونی خواهد شد.
🌍وی تصریح کرد :در هر استان و یا شهری ممکن است گاهی اتفاقاتی رخ دهد، اما این موضوع باعث نمی شود که آن استان را به نام  استان ناامن  قلمداد کنند، روزانه اتفاقات بسیار مختلفی در استان های همجوا ما رخ می دهد، ممکن است در این استان نیز اتفاقاتی رخ دهد، اما اینکه عده ای با یک اتفاق این استان و مسیرهای ارتباطی استان را ناامن جلوه دهد و معرفی کنند به هیچ عنوان قابل  قبول نیست

🌍 فرمانده منطقه انتظامی استان  با  اشاره  به اینکه  گزارشاتی مبنی بر وقوع سرقت های مسلحانه محموله از خودروهای باری در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد و انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی  بوده افزود؛  در همین خصوص، با توجه به اهمیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور  قرار گرفت.

🌍وی  ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، دو باند ۵ نفره از سارقان و ۶ نفرمال خر شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق دستگیر و به ۳۵ فقره سرقت محموله در سطح محور های مواصلاتی استان اعتراف کردند.
سردار مصطفایی فرمانده منطقه انتظامی استان  اذعان کرد: در  بازرسی از این سارقان دو قبضه  سلاح   مقادیری اموال مسروقه شامل روغن ماشین، کود شیمیایی، پوشاک، مواد غذایی و … و سه دستگاه خودرو نیز از متهمان کشف و ضبط گردید.

🌍وی  افزود : این متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.ودر حال حاضر در جاده های مواصلاتی استان امنیت کامل برقرار است.

🌍ایشان  در ادامه گفت: اجرای طرح هوشمند کنترل بیماری کرونا باعث خلوتی جاده و به تبع سوء استفاده سارقین از این فرصت گردیده است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت