پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آذر 1399 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 89486

در نشست شورای سلامت شهرستان کهگیلویه مطرح شد

فعالیت گروه مشاغل سه و چهار همچنان ممنوع است/امام جمعه و فرماندار از همکاری بازاریان ابراز رضایت کردند

فرمانداردر نشست شورای سلامت کهگیلویه ازتغییروضعیت این شهرستان خبرداد.

صدای جنوب:

علیرضا اتابک امروز در نشست شورای سلامت شهرستان اظهار داشت: با اعمال محدودیت‌های اخیر کرونایی وضعیت شهرستان از قرمز به نارنجی تغییر کرد.

فرماندار کهگیلویه گفت: از همکاری کسبه، بازاریان و اصناف در اجرای محدودیت‌ها قدردانی می‌کنم.

وی اضافه کرد: با وجود شرایط دشوار معیشتی ۹۵ درصد اصناف به مدت ۲۸ روز کسب و کار را تعطیل کردند.

رئیس شورای سلامت کهگیلویه عملکرد شهرستان در مقابله با کرونا را مطلوب خواند و گفت: در موج سوم نیاز به برنامه‌ریزی و تغییر شیوه‌های مقابله وجود داشت.

اتابک تصریح کرد: محدودیت‌ها بازدارندگی خوبی داشت وضعیت شهرستان از قرمز به نارنجی رسید با این حال نباید نسبت به ادامه روال سهل‌انگاری شود.

فرماندار کهگیلویه از رهنمودها و پیگیری‌های امام جمعه در اعمال محدودیت‌ها قدردانی کرد و گفت: همه اعضای شورای تأمین این مدت تلاش ستودنی داشتند کمک کردند تنشی در این روند به وجود نیاید.

رئیس شورای ترافیک کهگیلویه گفت: در وضعیت نارنجی گروه‌ مشاغل یک و دو مجاز به فعالیت هستند و گروه مشاغل سه و چهار همچنان ممنوع است.

اتابک، آرایشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، استخر، تالارها و مصلاها را مشمول گروه سه اعلام کرد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز نیز در این نشست اظهار داشت: امروز وحدت رویه، کار جهادی و از خودگذشتگی مهمترین فاکتور نجات از کرونا است.

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد:بازاریان با تمکین به محدودیت‌های کرونایی اگرچه متحمل خسارت‌هایی شدند اما به سلامت جامعه کمک کردند.

وی ابراز امیدواری کرد با همت مردم و مسؤولان، تلاش همه جانبه و همکاری عموم زودتر از شر ویروس منحوس نجات پیدا کنیم تا آرامش بر بازار و کسب و کار حاکم شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: برای این کار لازم است همه خود را ملزم به رعایت نکات بهداشتی و محدودیت‌های مقابله با کرونا بدانیم امروز مهمترین معروف عمل به مراقبت‌های بهداشتی و توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های دو هفته اخیر به خوبی اجرا شد به همه کسانی که در اعمال محدودیت‌ها زحمت کشیدید خدا قوت عرض می‌کنم.

امام جمعه کهگیلویه گفت: اعمال کنترل‌های بازدارنده در راستای حفظ سلامت عمومی است مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تهدیدهای حوزه سلامت را کاهش می‌دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه خواستار پایش تخصصی محدودیت‌های اخیر شد و افزود: نتیجه اعمال محدودیت‌ها بررسی شود هر صنف یا گروهی در تشدید شیوع نقش دارد با شدت کنترل شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اجرای طرح شهید سلیمانی را یادآور شد و افزود: هر جا کار به مردم سپرده و تفکر جهادی بسیج حاکم شود نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.نقش مردم در این طرح مهم است اگر احساس کنند وظیفه دارند و هر خانه یک پایگاه سلامت شود به زودی کرونا را شکست می دهیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت