پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 آذر 1399 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 89690

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنده برگزار شد / فرماندار لنده: کتاب شاهرگ حیاتی فرهنگ یک منطقه است +تصاویر

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنده با حضور خدادوست موسوی، فرماندار لنده؛ اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، در ابتدا جلسه سید زکریا تقوی نژاد گفت: مقام کتاب و کتابخوانان یکی از مهمترین وظایف نهادهای فرهنگی در جامعه بوده و باید در راستای ترویج و گسترش این فرهنگ تلاش بسیاری داشته باشند.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از ظرفیت‌های مختلف موجود در سطح شهرستان بهره لازم را ببریم.

رئیس کتابخوانه های عمومی شهرستان لنده گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی ۶۴ برنامه در سطح شهرستان انجام دادیم که جای تقدیر از اداره آموزش و پرورش ، ارشاد اسلامی و انجمن جوانان ک در هفته کتاب با ما همکاری کردند تقدیر و تشکر میکنم.

تقوی نژاد گزارش عملکرد هفته کتاب و کتابخوانی را عنوان کرد و گفت: اکثر برنامه هایی که در هفته کتاب برگزار کردیم با توجه به ویروس کرونا از طریق فضای مجازی صورت گرفت .

در ادامه جلسه سید خدادوست موسوی گفت: کتاب و کتابخوانی بحث فرهنگی کشور و جامعه است که در واقع کتاب شاهرگ حیاتی فرهنگ یک منطقه است.

وی افزود: اگر یک جامعه آگاه داشته باشیم ک مردم آن آگاه باشند در کتاب و کتابخوانی محقق میشود بنابراین بحث کتاب و کتابخوانی بحث جدی می باشد .

فرماندار لنده در ادامه تصریح کرد: فضای مجازی کتاب و کتابخوانی را به حاشیه بُرد و به عقیده بنده هیچ چیز جای کتاب را پر نخواهد کرد.

وی افزود: نقش مسئولین در کتاب و فرهنگ نقش موثری است که باید به نحوه مطلوبی انجام بگیرد و از همه کسانی که در کتاب و کتابخوانی نقش آفرینی کردند و مقام کسب کردند تقدیر و تشکر میکنم .

در پایان جلسه از کل اعضای حقیقی و حقوقی انجمن  تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت