پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 آذر 1399 ساعت 17:09:: شناسه خبر: 89759

تقدیر وتشکر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فعالیتهای جهادی مدیر کل تعزیرات

صالحی جز مدیران فوق العاده است که به احترام این همراهی فوق العاده خودم را در کنار ایشان برای بازدید قرار دادم

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  از یاسوج؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کنترل خوب کرونا در استان اظهار کرد: این پایان کار نیست چرا که با فرا رسیدن فصل سرد سال باید منتظر پیک کرونا باشیم.

حسین کلانتری که در جمع مسوولان مرتبط با ستاد کرونا سخن می‌گفت با بیان اینکه کارهای بسیار خوبی در سطح استان شده است، افزود: همه مدیران مرتبط خوب پای کار بوده‌اند و زحماتی متقبل شده‌ا‌ند تا امروز وضعیت استان ما بهتر از سایر استان‌ها باشد.

وی در ادامه در خصوص نوع خدمت تعزیرات حکومتی استان گفت: صالحی جز مدیران فوق العاده است که به احترام این همراهی فوق العاده خودم را در کنار ایشان برای بازدید قرار دادم.

استاندار با تاکید بر این که  همه شهرستان‌ها و بخش‌ها باید نظارت کنیم گفت:  انتظار زیادی از تعزیرات داریم اما انتظار ما با داشته‌ها و ابزار آن‌ها انطباق ندارد.

؛ قبل از تمجید استاندار؛ اندر خدمات بی‌شائبه و جهادی تعزیرات استان چندی پیش نوشتیم: آن چه که علاوه بر بی‌تدبیری‌ها و تحریم‌ها اقتصاد کشور را نشانه گرفته قاچاق کالا و مشکلاتی است که از این رهگذر به اقتصاد کشور وارد می‌شود.

در یکی دو سال اخیر با تغییر مدیریت ‌در اداره‌‌کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور میدانی مدیر جدید در صحنه اکنون استان جهنمی برای قاچاقچیان کالا شده است.

روزانه اخبار امیدوار کننده از برخورد قوی و مقتدرانه تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد و صدور احکام لازم برای مقابله با قاچاقچیان شنیده می‌‌شود که خود نشان دهنده عزم مسوولان و قضات تعزیرات حکومتی استان در برخورد با پدیده ویرانگر قاچاق است.

خوشبختانه در کنار اقدامات مقتضی و اساسی تعزیرات حکومتی استان شاهد درج اخبار آنلاین چنین برخوردهایی از سوی دایره روابط عمومی این دستگاه هستیم تا قاچاقچیان با شنیدن چنین اتفاقات ناگوار و نا امید کننده‌ برای دوستان و همکاران خود کمتر به فکر تردد از مسیرهای ارتباطی این استان باشند و با چنین درایت و همتی کمک ارزنده به اقتصاد کشور شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت