پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1399 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 90657

دستگیری شرور مسلح توسط پلیس بهبهان

فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری فرد شروری که در این شهرستان ضمن حمل سلاح غیرمجاز و تیراندازی، اقدام به قدرت نمایی و ترویج خشونت در فضای مجازی کرده بود خبر داد.

صدای جنوب:
فرمانده انتظامی “بهبهان” از دستگیری فرد شروری که در این شهرستان ضمن حمل سلاح غیرمجاز و تیراندازی، اقدام به قدرت نمایی و ترویج خشونت در فضای مجازی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد عزیزی ” در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با اشرار و اوباش فرد شروری که سوابق عدیده ای همچون حمل سلاح غیرمجاز و تیراندازی و همچنین قدرت نمایی و ترویج خشونت در فضای مجازی داشت شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی پس از تعقیب و پایش لازم و با هماهنگی مرجع قضائی آن شرور ـ که ضمن بهمراه داشتن یک قبضه سلاح غیرمجاز و مهمات مربوطه و یک تیغه چاقو در حال پرسه زدن در سطح شهر بود ـ را بهمراه آن ادوات مجرمانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “بهبهان” با اشاره به اینکه آن متهم به مرجع قضائی معرفی شد خاطرنشان کرد: حمل سلاح و شرارت خط قرمز پلیس است و بی شک در این راستا با اشرار بدون اغماض رفتار قانونی خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت