پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 دی 1399 ساعت 00:10:: شناسه خبر: 90775

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت

ای روح دو صد مسیح محتاج دَمَت
زهرایی و خورشید غبار قدمت
کی گفته که تو حرم نداری بانو؟
ای وسعت دلهای شکسته ، حَرَمت
شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) تسلیت باد

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت .
در متن پیام نادیا صداقت آمده است :
السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) یا بنت رسول الله(ص) فاطمه (س)، معیار تمام فضایل بود و اسوه و الگوی تمام عیار زنان عالم، از همین رو شهادت بزرگ بانوی اسلام، تنها یک واقعه تاریخی نیست؛ بلکه فرصتی است برای صیقل دادن دل ها و رجوع به سیره پاک الگو و سرور تمام زنان عالم. باشد که در این ایام با سوگواری بر غم شهادت حضرتش، خداوند سبحان توفیق تعالی و تفکر در سیره زندگانی کوتاه اما پربارش را به ما عطا فرماید تا بتوانیم بیش از پیش، در زمره پیروان راستین مکتب انسان ساز اسلام قرار گیریم.
اینجانب فرارسیدن ایام غم بار فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پاره تن پیامبر (ص)، بی بی دوعالم را به تمام مسلمانان جهان خصوصان جامعه زنان ایران اسلامی و رهروان راستین حضرتش تسلیت عرض نموده و تداوم سیره و راه نیکویش را از خداوند متعال خواستارم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت