پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 دی 1399 ساعت 10:10:: شناسه خبر: 91038

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده خبر داد:

تعطیلی آرامستان لنده تا اطلاع ثانوی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از تعطیلی آرامستان این شهرستان به دلیل افزایش مرگ و میرهای کرونایی تا اطلاع ثانونی خبرداد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، نور محمد نعمتی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری ، با توجه به روند افزایشی بیماران کرونایی در شهرستان لنده گفت: برابر مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان لنده و به دلیل افزایش بی رویه بیماران کرونایی و مرگ و میرهای ناشی از کرونا آرامستان لنده تا اطلاع ثانونی تعطیل خواهد بود.

وی افزود: کسانی که در این ایام فوت می کنند چه کرونایی و غیر کرونایی برابر پروتکل های شدید بهداشتی تشییع و تدفین و بدون حضور جمعیت بالای۳۰نفر به خاک سپرده خواهند شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: در صورت عدم همکاری فرد و یا افرادی که بخواهند از قوانین و مصوبات طرح شده در ستاد مبارزه با کرونا تخطی کنند به مراجع قضایی معرفی و بدون شک برخورد ها قاطع و سریع خواهند بود.

وی تاکیدکرد: به دلیل افزایش روزانه تعداد بیماران کرونایی و تهدید علیه بهداشت عمومی بودن شک موارد تخلفی در این حوزه خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

نعمتی گفت: تمام مراسمات چهلم، سال، سالگرد و یا هر عنوان دیگر در منزل ، آرامستان شهرلنده ممنوع خواهد بود و نیروی انتظامی و بسیج در صورت مشاهده برخورد لازم را در راستای طرح سردار حاج قاسم سلیمانی خواهند داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان در پایان عنوان کرد: اکثر موارد مثبت در شهرستان بدلیل تجمعات و دورهمی های خانوادگی و مراسمات می باشد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت