پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1399 ساعت 01:10:: شناسه خبر: 91183

پیام نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

صدای جنوب:

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

یک سال از شهادت و آسمانی شدن سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وفادارش می‌گذرد. مجاهدانی که با دفاع شجاعانه از امنیت و عزت ملت ایران، امت اسلام و مظلومانی از اقصی نقاط جهان، در برابر استکبار و فریب‌خوردگان آنان ایستادند، و در نهایت با نائل شدن به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در این راه مقدس، نام خویش را در تاریخ، جاودانه کردند.
زمان ثابت کرد ریختن خون سلیمانی‌ها، اگرچه برای جهان اسلام و ملت ایران، موجب خسران بود اما امروز دل‌های داغدار در غم هجرانش، به سربازان پرورش یافته ایشان افتخار می‌کنند و آرام می‌گیرند و تربیت یافتگان مکتب عاشورا، راه او را پرقدرت‌تر از گذشته ادامه خواهند داد و تا نابودی ظلم و جور لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.
اینجانب سالروز شهادت آن سردار سرافراز و یاران گرانقدرش را به رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، ملت ایران و امت ظلم ستیز مسلمان و خانواده معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان برای ایشان و همراهان شهیدش علودرجات و برای مسلمانان و مظلومان عالم عزت و سربلندی را مسئلت می‌نماییم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت