پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 بهمن 1399 ساعت 22:11:: شناسه خبر: 93260

جولان خبرنگارنماها و سایت های بدون مجوز/ با افشاگری حسین پور چه باید کرد!؟

افشاگری رئیس سازمان صنعت ومعدن استان باردیگرفضای رسانه ای کهگیلویه وبویراحمد را دچارالتهاب کرده است.

صدای جنوب :

مدیر کل صنعت و معدن استان در نشست خبری با اصحاب رسانه سخنان قابل تأملی را عنوان کرد که واکاوی آن عرق شرم بر چهره خبرنگار واقعی می نشاند.
عبارت باج خواهی و باج گیری توسط خبرنگاران مرتب تکرار می گردید و سماجت ایشان بر تکرار این مطلب حکایت تلخی را رقم خواهد زد که در شان و جایگاه انسانی بعنوان خبرنگارنمی باشد.
البته از اینکه عده‌ای عرصه خبری استان را جولانگاه بده بستان های خود کرده اند شکی نیست و هیچ مرجعی نیز سد راه خبرنگار نما نمی باشد که حداقل بدانند کمترین خطای آنها زیر ذره‌بین قرار گرفته و باید پاسخگو باشند.
بار‌ها از خانه مطبوعات بصورت های مختلف درخواست گردید که فرق بگذارند بین کسانی که مسولیت پذیر هستند و آنهایی که کمترین بهایی برای خانه قایل نیستند و به حکم قانون اولین کارشان حذف کسانی باشد که فرآیند مدارک خویش را سالهاست کامل نمی کنند.
ودر وحله دوم باید فرق باشد بین کپی پیس کننده ها و آنهایی که از وقت وعمر خویش هزینه می کنند تا پیگیر مطالبات مردم باشند.
هرچند تشویق مدیران توسعه محور نباید فراموش شود اما اینکه از این مسیر اقدام به باج خواهی شود بسیار عمل شنیع وزشتی است که با هیچ منطقی قابل پذیرش نخواهد بود.
انتظار داریم آقای حسین پور برای شفافیت فضای رسانه استان مدارک خود را منتشر کنند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
اما صحیح نیست آقای حسین پور منتقدین خودرا هم به چوب باج خواهی برانند و اینگونه به اذهان عمومی متبادر نمایند که خبرنگاران به دنبال باج خواهی هستند و کسانی که به آنها باج ندهند بر علیه وی فضای مجازی را مملو از دروغ می نمایند.
قطع به یقین هیچ مدیری عاری از اشتباه نیست و عملکرد اورا می شود به زیر تیغ نقد برد تا خروجی آن به نفع مردم محروم استان رقم بخورد اما نقد منصفانه و بدون غرض و مرض.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار انشالله.

[اما در این تراژدی تلخ و بیان جدیدترین افشاگری که ساحت قلم وحرفه خبرنگاری رانشانه رفته نباید از عملکرد اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان در زمینه محدودکردن خبرنگاران و  سایت های خی فاقد مجوز غافل شد.

عملکردی اگرچه نشان از پیشرفت دارد اما نباید به راحتی ازجولان سایت های خبری بدون مجوزوناخبرنگاران گذشت.

باشد که پیرسبزی وخردمند وسایرهمکارانشان در فرهنگ وارشاد در این برهه خاص تصمیم قاطع تری گرفته و دامن حرفه خبرنگاری را یکباربرای همیشه از خبرنگارنماها و سایت های بدون مجوز پاک نمایند.]

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت