پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1399 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 93451

در سخنرانی ۲۲ بهمن عنوان شد:

طلیعه۴٢سالگرد انقلاب را با خدمت به مردم شیرین تر کنیم/پیوند مردم و انقلاب در ۲٢بهمن

مسئولان در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب با خدمت بی منت خویش این پیروزی را به کام مردم شیرین تر کنند. 

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، امام جمعه لنده گفت: مسولان در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب با خدمت بی منت خویش این پیروزی را به کام مردم شیرین تر کنند.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در مراسم ٢٢بهمن شهرستان لنده گفت:با وجود شرایط کرونایی رژه خودرویی خلا تجمع مردمی را  جبران کرد و میثاق مردم را بار دیگر با آرمان های انقلاب دیدیم.
وی گفت: چهل و دوسال از پیروزی انقلاب گذشت ولی جالب است که استمرار این انقلاب به همه هزینه ها و سختی ها با عبور از گردنه های تاریخی روز به رزو پای برجا تر از انقلاب خویش دفاع کردند.
امام جمعه لنده تصریح کرد:نفوذ روز افزون انقلاب در ابعاد مختلف در منطقه باعث محبوبیت روز افزون شده است.
وی تاکیدکرد:آشنا کردن نسل چهارم انقلاب با آرمان های انقلاب و دستاورد های آن باعث شده است تا فکر و اندیشه امام و رهبری به درستی به نسل جوان منتقل شده است.
محمودی اصل گفت: نسل چهارم ما انقلاب را باور دارند و این را در عمل اثبات کردند و نسل چهارم ما در قالب مدافعان حرم در جوانی جان خویش را برای اعتلای ایران می دهند.
وی گفت:  امام خمینی(ره) نهضتی را آغاز کرد که ریشه در قیام عاشورا بود و با تاسی از این نهضت ماندگار روز به روز مانا تر شد.
امام جمعه لنده گفت: خیلی ها سرمایه گذاری کردند که مردم را از صف انقلاب جدا کنند ولی بصیریت انقلابی آنان خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده است.
وی گفت: مردم با انگیزه روز افزون پای انقلاب خویش هستند ولی نیاز است مسولان ما با خدمت گذاری و خدمت بی منت خویش خادمی امین برای مردم باشند.
محمودی اصل تاکید کرد: حضور پرشور مردم در جشن های دهه فجر و روز ٢٢بهمن امسال باوجود شرایط کرونایی قابل تحسین است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت