پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آذر 1395 ساعت 16:09:: شناسه خبر: 9346

ایزدپور رفت/مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

ایزدپور مدیری که هرچه خواست انجام داد،زور گفت ،شاخ به شاخ با مدیریت ارشد استان شد و شایسته سوزی و فرصت سوزی کرد و به نوعی ورزش و جوانان را اسیر خود نمود بالاخره رفتنی شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ایزدپور مدیری که هرچه خواست انجام داد،زور گفت ،شاخ به شاخ با مدیریت ارشد استان شد و شایسته سوزی و فرصت سوزی کرد و به نوعی ورزش و جوانان را اسیر خود نمود بالاخره رفتنی شد.

باقطعیت یافتن رفتن این مدیر ،قطعا بخش زیادی از مردم استان نفس راحتی می کشند واز دست بی مدیریتی ایزدپور راحت می شوند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از کبنااسپورت از یاسوج و بر اساس متن ارسالی، بعد از گمانه‌زنی‌ها متعدد رسانه‌ها در خصوص تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و جایگزین‌های وی، بر اساس اطلاعات رسیده، «سید محمدتقی علوی» معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره ورزش‌ و جوانان استان قزوین جایگزین «جهانبخش ایزدپور» می‌شود.

تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای اخیر محل بحث اهالی ورزش و رسانه‌ها بوده است. استان کهگیلویه و بویراحمد ورزشکاران مستعد و توانمندی دارد که به دلیل عدم برنامه‌ریزی و حمایت از سوی متولیان ورزش و سایر مسئولان نتوانسته‌اند به جایگاه‌های اصلی خود دست یابند، گرچه برخی از این ورزشکاران ناامید از مسئولان با تلاش و پشتکار خود همچون «سامان پاکباز» به موفقیت بالای دست یافتند.

ورزش کهگیلویه و بویراحمد از مدیران غیربومی ضربات زیادی خورد و تجربه تلخ مدیران غیربومی را ورزشکاران و ورزش دوستان این استان دیده‌اند، اما همواره ورزشکاران و جوانان این دیار از مدیریت خوب «عبدی افتخاری» به عنوان مدیر بومی حرف می‌زنند.

۲۶۸۲۹۵_۶۵۵

اما نکته جالب اینکه اگر قرار بر رفتن جهانبخش ایزدپور مدیر غیربومی اما لر زبان و مدیر غیربومی دیگری به نام «سید محمدتقی علوی» جایگزین وی شد، چه بهتر که ایزدپور بماند.

همچنین گفته می‌شود یکی از نمایندگان مجلس که زورش نرسید تا مدیر مورد نظرش را در این مقام منصوب کند، با حضور در وزارت ورزش خواهش و التماس کرده که در غیر اینصورت مدیر غیربومی گماشته شود.

بنا بر این گزارش، ایزدپور هفته آخر خود را در استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی می‌گذراند که انتصاب علوی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان قطعی شده است و باید ببینیم استاندار کهگیلویه و بویراحمد آیا به این تصمیم تن می‌دهد یا نه؟

نظرات

  1. ورزشکار گفت:

    تنها راه نجات ورزش و جوانان انتصاب مهندس غفار حسن زاده هست چون از ورزشکاران صاحب نام و باسواد استان هست ایشون توانایی خود را در زمان معاونت راه و شهرسازی اثبات کرد

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت