پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 بهمن 1399 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 93511

واکنش امام جمعه سوق به اتفاقات روز ۲۲بهمن اصفهان

امام جمعه سوق در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهارداشت:انسان باید به خدا توکل داشته باشد واین در قرآن با صراحت آمده است.

صدای جنوب:

امام جمعه سوق در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهارداشت:انسان باید به خدا توکل داشته باشد واین در قرآن با صراحت آمده است.
حجت الاسلام کیانی در این مراسم که فرماندارومدیران ادارات خدمت رسانی نیزخضورداشتند گفت:در بحث مدیریت اجتماعی ودفع توطئه ومکردشمنان ومبارزه بادشمنان وصلح و تصمیم گیری نیزبایدبه خدا توکل کنیم واین کفایت میکند.
وی ادامه داد:آنهایی که صبرواستقامت کردندبایدبه خدا توکل کنند و توکل آثار زیادی دارد که آرامش در مقدمه آنهاست واین به وضوح در تحولات انقلاب اسلامی نمایان است.
خطیب جمعه سوق ادامه داد:اثاردیگرتوکل به خدا آسان شدن سختی هاست و ترک گناه وعدم احساس یاس وناامیدی در مسیر توکل بخدا جایی ندارد.
کیانی گفت:راه بدست آوردن توکل تقویت اعتقادبخداست و اگرعزت خدا و بزرگی خدا را مدنظربگیریم توکل نیز محقق می‌شود.

خطیب جمعه سوق در ادامه سخنان خود با قدردانی از حماسه مردم در ۲۲بهمن علیرغم همه محدودیت های کرونایی حضور مردم را نشان دهنده اعتقاد قلبی به مردم به نظام دانست.

امام جمعه سوق گفت:دولت آمریکا دچار خطای راهبردی دربرابر انقلاب اسلامی در این ۴۲سال شده و نتوانستند حضور مردم را ترسیم و برآورد نمایند و در بحث رهبری نظام نیزدچارخطای محاسباتی شدند.

وی تصریح کرد:مقام معظم رهبری در دیدار با پرسنل نیروی هوایی خط مشی برحام را بیان و شروط ایران را برشمرد و گفت:تنها راه آمریکا عمل به برحام ورفغ کامل تحریم ها است.

کیانی اصل با اشاره به دیدار رهبری با مداحان با بیان اینکه رعایت ادب و اخلاق اسلامی وظیفه مردم ومسیولان اتفاقات رخ داده در راهپیمایی ۲۲بهمن اصفهان را  خلاف ادب اسلامی ومنویات رهبری دانست و گفت:در زمانی که ماباید وحدت داشته باشیم متاسفانه این قبیل کارهای خودسرانه و احساسی به وحدت ضربه میزند.

وی گفت:مابایدازماه رجب نهایت استفاده را ببریم وخودرابرای ماه رمضان آماده کنیم.

وی با تبریک انتصاب فرماندارجدید کهگیلویه و قدردانی از برگزاری میزخدمت در سوق اظهار کرد:برای مشکلات مردم چاره اندیشی کنید.

کیانی اصل گفت:کریمی نژاد به مشکلات سوق شناخت کاملی دارد و این شناخت می‌تواند زمینه برطرف شدن مشکلات باشد.

وی ادامه داد:مردم قدردان نظام هستند و توقعات مردم سوق نیز قبول ومنطقی و ضروری است.

کیانی اصل آبرسانی به سوق را زمینه اشتغالزایی و کاهش مهاجرت روستاییان دانست و تاکید کرد اولویت اصلی این مردم بحث آبرسانی حومه غربی است.

وی مشکل دیگرمردم‌را جاده ۱۵ساله دهدشت سوق بیان کرد و گفت:این جاده ده کیلومتری بابهره برداری کامل هم باعث خوشحالی مردم نخواهدشد زیرا حواشی عملیات این جاده مایه شرمساری است .

امام جمعه سوق ادامه داد:روکش آسفالت جاده بایددردیتورکارقرارگرفته و آسفالت ضعیف این جاده و سودجویی برخی باید مدنظر دادستان محترم قرارگیرد.

امام جمعه سوق گفت:شهر سوق تنها شهری که پارک ندارد و بافت فرسوده شهری نیز در مواقع بحران میتواند مشکلات و اتفاقات تلخی رارقم بزند.

وی گفت:اداره آب و فاضلاب تخریب معابر را باید ساماندهی نماید و درزمینه مصلی نیز انتظار داریم پیشرفت کاری آن شتاب بگیرد و وعده سه ساله مسیولان بالاخره تحقق یابد.

کیانی اصل گفت:اگرشهدای گمنام در همان مناطق جنگی می‌ماندند بهتربودتادرسوق دفن شوندوباید به آرامگاه آنها توجه شود و ما الان درقبال آنها شرمنده ایم.

وی بهره برداری از جامعه القران را در هدایت جوانان ودوری  آنها از انحرافات مهم بیان کرد.

کیانی اصل گفت:ساختمان اداری ادارات نیز باید تعیین تکلیف و وضعیت نمایندگی آنها ارتقا یابد.

خطیب جمعه سوق بیان کرد:باید درزمینه آموزش و پرورش و استقرار اداری آن تلاش واقدام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت