پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 بهمن 1399 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 93573

فرماندار لنده؛

بهره برداری از چهار پروژه چمن مصنوعی روستایی با حمایت بنیادعلوی+تصاویر

صبح امروز فرماندارشهرستان به اتفاق معاون و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان وکارشناسان از چمن مصنوعی درحال اجرای روستای وحدت آبادموگرمون بازدید و وعده بهره برداری آن را تا هفته آینده دادند .

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، صبح امروز مورخ ۲۵/۱۱/۹۹فرماندارشهرستان به اتفاق معاون و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان وکارشناسان از چمن مصنوعی درحال اجرای روستای وحدت آبادموگرمون بازدید و وعده بهره برداری آن را تا هفته آینده دادند .

فرماندار لنده گفت: پروژه چمن مصنوعی روستای وحدت آباد وقیام که از چندی پیش شروع بکارشدند وعملیات زیرسازی ،ابنیه فنی ولوله وفنس گذاری آنها توسط ورزش و جوانان انجام شده بود با حمایت بنیادعلوی تهیه واجرای چمن های آنها( تکمیل آنها) تامین اعتبار وهم اکنون باپیشرفت فیزیکی ۹۵درصدی در مرحله فرش چمن هستندکه عملیات اجرایی آنها تا هفته آتی تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید و هدیه ای است به جوانان عزیز این روستاها.
رزمجو افزود؛ این پروژه ها که دربحث ساماندهی امور جوانان و اوقات فراغت آنها از اولویتهای اساسی می‌باشد با مشارکت حدود ۵۰۰میلیون تومانی بنیاد علوی بزودی در اختیار جوانان عزیز این دو روستا از توابع بخشهای موگرمون ومرکزی داده خواهند شد .

فرماندارشهرستان لنده عنوان کرد: دو تا چمن مصنوعی روستاهای مالشیخ ومال ملا که عملیات زیرسازی وابنیه فنی آنها انجام وباپیگیریهای انجام شده تا هفته آینده لوله وفنس گذاری آنها نیز تکمیل خواهد شد وبا مشارکت بنیاد علوی دربحث تامین چمن آنها تاقبل از عید نوروز به بهره برداری خواهند رسید و عیدی جوانان عزیزاین دو روستا نیز هدیه خواهد شد .

آقای رزمجو همچنین در بحث چمن های مصنوعی روستاهای آبرزگه و چهارراه آل طیب که تامرحله فنس گذاری پیش رفتند نیز افزودند امیدواریم تا قبل از نوروز با اعتبارات استانی حداقل یکی ازاین چمن ها به مرحله بهره برداری برسند .

وی تصریح کرد: برای افزایش سرانه ورزشی روباز شهرستان در تلاش هستیم باتامین زمین درچهار تا روستای دشت بن ،سراسیاب ،مونه و شیتاب نیز چنین پروژه هایی را تعریف کنیم که مقدمات آن فراهم گردید و با همکاری وپیگیری اداره ورزش و جوانان شهرستان واستان درتلاشیم این مهم نیزتحقق یابد که دراین راستا از خدمات همه این عزیزان بخصوص حوزه بنیادعلوی تقدیروتشکر میکنم .

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت