پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 بهمن 1399 ساعت 03:11:: شناسه خبر: 93809

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه دستگاههای خدمات رسان تا پایان کار در حالت اماده باش باشند

هم‌اکنون تیم‌های امدادی، پزشکی، دستگاه های خدمات رسان در سطح شهر سی سخت و روستاهای اطراف مستقر و آماده خدمت به مردم هستند

نشست ستاد مدیریت بحران استان با حضور استاندار، معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ، معاون توسعه مدیریت و منابع جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی ساعت ۳ بامداد در فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد.

حسین کلانتری بامداد روز پنجشنبه در این نشست ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر سی سخت با اشاره به ضرورت اسکان اضطراری مردم در شهر سی سخت و روستاهای اطراف، اظهار داشت: از امشب اسکان اضطراری مردم و توزیع چادر بین آنها باید در دستور کار باشد.

وی افزود: هم‌اکنون تیم‌های امدادی، پزشکی، دستگاه های خدمات رسان در سطح شهر سی سخت و روستاهای اطراف مستقر و آماده خدمت به مردم هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همان ساعات اولیه وقوع زلزله در شهر سی سخت با تلاش دستگاه های خدمات رسان قطعی برق و آب شهر برطرف شد اما در برخی مناطق با قطعی گاز مواجه هستیم، که شرکت گاز در تلاش برای رفع سریع این مشکل است.

کلانتری از پیش بینی و تامین همه نیازها در شهر سی سخت خبر داد و گفت: همه تیم‌ها و دستگاه ها برای خدمت رسانی و حضور در مواقع اضطراری در حالت آماده باش کامل هستند.
استاندار دستور داد دستگاههای خدمات رسان با تمام توان نیازهای ضروری رو برطرف کرده و تا پایان بحران به صورت تمام وقت  در حالت اماده باش باشند
معاون عملیات امداد و نجات جمعیت و بسیج همه امکانات پای کار باشند.
معاون هلال احمر کشور در این نشست گفت: به دستور دبیر کل جمعیت و رییس جمعیت هلال احمر کشور فورا تیم واکنش سریع به استان اعزام شدند.
محمدی افزود : هم اکنون ۴ استان همجوار برای کمک رسانی و امداد رسانی در آمادگی کامل به سرمی برند و در صورت نیاز و درخواست با تجهیزات کامل وارد استان می شوند.
وی اسکان اضطراری و رفع نیازمندی های مردم از جمله چادر را از اولویت های اساسی خواند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت