پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اسفند 1399 ساعت 13:12:: شناسه خبر: 93929

دردی که بزرگواری فریاد زد/از نادیده گرفتن ایثارگران در تشکل های سیاسی تا چرایی دعوت نشدن نماینده مرکز استان در دیدار نخبگان با رییس قوه قضاییه

حضور افرادی در این جلسه که کمترین سنخیتی با نخبگان استانی ندارند  و نبود بسیاری از نخبگان واقعی استان در دیدار با قاضی القضات کشور سوالی است که برنامه ریزان باید بدان پاسخ دهند.

صدای جنوب:

نشست نخبگان و اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در سالن جلسات سپاه فتح این استان برگزار شد.
به گزارش صدای جنوب به نقل از کبنا، در این نشست که صبح امروز ( شنبه ۲ اسفند ماه ۹۹) برگزار شد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کل دادگستری استان، ستار هدایت‌خواه نماینده اسبق بویراحمد و دنا، حجت الاسلام بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ، روحانیون، ائمه جمعه و  جمعی زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.
علی محمد بزرگواری نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس در شورای اسلامی اظهار داشت: امام علی (ع) به شریح قاضی فرمود جایگاه تو جایگاه پیامبر و جایگاه وصی پیامبر است، پس باید دانست که جایگاه قضا جایگاهی ارزشمند است.

وی گفت: امیدواریم که شما با نگاه ویژه خود این جایگاه را با برنامه‌های مدون و راهبردی تقویت کنید و امام گوهرشناس ما برای این جایگاه در دوران حساس پس از انقلاب آیت الله بهشتی را برگزیدند.
بزرگواری خاطر نشان کرد: استان ما با تمام ظرفیت‌ها در سایه سوء مدیریت محروم و کم برخوردار مانده است.
وی افزود: کسانی که در راه دفاع از این نظام جان و مال داده‌اند در این استان نادیده گرفته شده‌اند.
نماینده ادوار مجلس گفت: اگر نگاه کنید در تشکلات سیاسی و غیره که بنام انقلابی در این استان شکل گرفته نیز جامعه ایثارگران نادیده گرفته شدند و این گروهها را افراد خاصی مدیریت می‌کنند.
وی گفت: چرا در این جلسه که بنام نخبگان است نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که از نخبگان هست و بیشترین رأی را در بین نمایندگان نسبت به جمعیت کسب کرد و در ضمن برادر شهید هم هست دعوت نشده است. اینها درد است.

برپایه گزارش صدای جنوب،حضور افرادی در این جلسه که کمترین سنخیتی با نخبگان استانی ندارند  و نبود بسیاری از نخبگان واقعی استان در دیدار با قاضی القضات کشور سوالی است که برنامه ریزان باید بدان پاسخ دهند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت