پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اسفند 1399 ساعت 17:12:: شناسه خبر: 94871

جادهای ناایمن کهگیلویه بویراحمد حادثه ساز شدند/تاکید معاون عمرانی بر اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده‌های غیراستاندارد و ناایمن این استان حادثه ساز شده‌اند.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب  از یاسوج،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز درنشست شورای ترافیک  اظهار  کرد: مشکل ورق پل چهارم بشار حل شده و اعتبار تکمیل دو پل سوم و چهارم بشار با هماهنگی استانداری تخصیص یافته و با وارد مدار شدن این دو پل مشکلات ترافیکی شهر حل خواهد شد.

وی  بر حذف نقاط حادثه خیز، ایحا روشنایی در پل سوم بشار و روانسازی ترافیک در یاسوج تاکید شد.

حاجی زاده  ادامه داد: ساماندهی بلوار انقلاب شهر یاسوج که یکی از نقاط حادثه خیز در شهر یاسوج است ظرف دو ماه آینده از طرف شهرداری یاسوج انجام خواهد شد.

حاجی زاده از پلیس راهور خواست که اصناف ترافیک زا و آلاینده در شهر باشت شناسایی شوند و به شهرداری معرفی شوند و ظرف یک ماه آینده جابجایی صنوف صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از کمک ۵۰ درصدی شرکت توزیع نیروی برق استان به روشنایی بلوار ۴۵ متری شهر باشت خبر داد و گفت:  در مسیر مادوان و بلهزار جهت کاهش تصادفات سرعت گیر های استاندارد و علایم راهنمایی رانندگی در دستور کار قرار بگیرد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت  هم در این در نشست   افزود : حذف نقاط حادثه خیز بسیار مهم بوده و در استان ۷۳ نقطه حادثه خیز وجود دارد و در ۴۲ نقطه حادثه خیز هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: بیشترین تلفات در شهر یاسوج مربوط به بلوار شهید هرمز پور و در مسیر اکبرآباد به نقاره خانه است.

رئیس پلیچس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرار بود در میدان آریوبرزن اکبرآباد یک جزیره و دور برگردان از طرف شهرداری ایجاد می‌شد که با گذشت دو سال از این مصوبه هنوز اقدام خاصی صورت نگرفته است.

سرهنگ خوشوقت خاطر نشان کرد: کار بسیار خوبی جهت کاهش حجم ترافیک می‌توان انجام داد توزیع سفر است و احداث پل سوم بشار برای این منظور بوده ولی متاسفانه نداشتن روشنایی و علائم هشدار دهنده باعث افزایش تصادفات در این نقطه شده است.

وی افزود: یکی دیگر از نقاط حادثه خیز در شهر یاسوج بلوار انقلاب به سمت گلزار شهدای شهر یاسوج است.

وی با اشاره به ضعف در اجرای مصوبات شورای ترافیک گفت: مصوبات شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد از ضمانت اجرایی برخوردار نیستند و خواستار ایجاد تحول در این زمینه هستیم.

سرهنگ خوشوقت در ادامه گفت: در راه اندازی اصناف و صدور مجوز برای فعالیت در اکثر موارد با پلیس راهور هماهنگی لازم صورت نمی گیرد و همین باعث ایجاد بار ترافیکی و تصادفات در اکثر نقاط شهری می‌شود.

سرهنگ بهنام ویسی ادامه داد : پاسگاه پلیس راه یاسوج اقلید در سیل سال گذشته دچار آسیب شده و تاکنون تصمیم مناسبی در این زمینه اتخاذ نشده است.

وی با اشاره به جولان خودروهای شوتی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مسیر اصفهان به یاسوج تعریض مسیر صورت گرفته و جاده به چهار باند تقسیم شده اما جدا کننده باند در مسیر جانمایی نشده و باعث  افزایش تصادفات می‌شود.

سید لطف الله موسوی شهردار شهر باشت گفت: شهرداری باشت نسبت به عدم حضور برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه شورای ترافیک استان گلایه دارد.

وی افزود: دو نقطه در شهر باشت بلوار ۴۵ متری و ورودی شهر باشت از طرف کمربندی این شهر نیاز به روشنایی  دارد

شهردار شهر باشت در ادامه به وجود اصناف ترافیک زا و آلاینده نظیر تعمیرگاه ها و تعویض روغنی ها و … اشاره کرد و گفت: برای رفع این مشکل زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع پیش بینی شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت