پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 اسفند 1399 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 95504

پیام نوروزی مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه

مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه در پیامی آغاز سال نو را تبریک گفت و برای تمامی مردم ایران زمین بویژه پرسنل جهادکشاورزی و فعالان حوزه کشاورزی این شهرستان آرزوی موفقیت و شادکامی نمود.

صدای جنوب :

مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه در پیامی آغاز سال نو را تبریک گفت و برای تمامی مردم بویژه پرسنل جهادکشاورزی و فعالان حوزه کشاورزی این شهرستان آرزوی موفقیت و شادکامی نمود.

در پیام حکمت الله نریمانی آمده است:

«یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

آغاز سال ۱۴۰۰ را به همه مردم سرافراز و مقاوم ایران اسلامی بویژه مردم غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد،فعالان عرصه تولید و خودکفایی، کشاورزان پرتلاش، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی شک در سال ۱۳۹۹علی رغم همه سختی های ناشی از ویروس منحوس کرونا و تحریم های غیرانسانی غرب به سردمداری آمریکای جنایتکار،تلاش ها برای خودکفایی و افزایش تولید محصولات حوزه کشاورزی دوچندان و موفقیت های زیادی نیز به دست آمد.

نامگذاری سال ۱۴۰۰ بعنوان سال «تولید،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها» توسط رهبر فرزانه انقلاب فرصت مناسبی است تا تمامی مردم و مسئولان برای پشتیبانی از تولید و رفع موانع آن گام بردارند و با تولید محصولات مختلف ضمن خودکفایی اقتصادی تحریم های ظالمانه را بی اثر کنند.

 

برهمین اساس، اینجانب با تبریک مجدد اغاز سال ۱۴۰۰،اعلام می کنم ،عمل به شعار مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ در اولویت تمامی برنامه های مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه است و تمامی کارشناسان با روحیه جهادی با جان دل برای تحقق شعار «تولید،پشتیبانی ها ،مانع زدایی ها»تلاش خواهند کرد و با تعامل با کشاورزان و حمایت های همگانی،روزهای امیدافرینی خلق خواهند نمود.

حکمت الله نریمانی

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت