پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 فروردین 1400 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 95563

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

تسهیلات مناطق زلزله زده دنا افزایش یابد/پروژه‌های نیمه‌تمام استان تعیین‌تکلیف شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی در ۴ دهه اخیر خدمات خوبی انجام گرفته ولی تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی ظهر امروز در نشست ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرای دولت اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی در ۴ دهه اخیر خدمات خوبی انجام گرفته ولی تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

 

امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی پروژه‌های عمرانی از جمله سدسازی‌ها بعد از ۱۲ سال هنوز بی‌نتیجه مانده است.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی با هدف تحول در اشتغال و تولید، ادامه داد: برخی طرح‌های اقتصادی و پروژه‌های عمرانی بر زمین مانده که باید تدبیری کرد.

 

وی بازسازی مناطق زلزله زده دنا را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تسهیلات افزایش یابد تا نگرانی‌های مردم کاهش و روند اجرایی ساخت و سازها تسریع یابد.

 

حسینی بیان کرد: با توجه به سردسیری بودن شهرستان دنا و برف و یخبندان در این شهرستان در فصل سرد سال، تا قبل از آغاز اولین بارش‌ها بازسازی منازل تخریب شده تعیین تکلیف و به بهره برداری برسد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت