پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 فروردین 1400 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 95586

وزیر راه و شهرسازی:

محور پاتاوه-دهدشت خردادماه افتتاح می شود

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به محور مهم پاتاوه به دهدشت گفت: قبل از پایان خرداد این محور افتتاح می شود،ضمن اینکه بیمارستان یاسوج تجهیز می‌شود

صدای جنوب:

محمد اسلامی در نشستی که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پیرامون زلزله سی‌سخت برگزار شد، گفت: بحران زلزله در سی‌سخت به خوبی مدیریت شد.

 

وی با اشاره به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کهگیلویه و بویراحمد در سال ۷۳ گفت: با سفر مقام معظم رهبری گام‌هایی برای رفع محرومیت از این استان برداشته شد که علی‌رغم کوهستانی و پراکندگی، راه‌های زیادی احداث شد.

 

وی عنوان کرد : نقطه کلیدی این بود که استان نقش یک چهار راه ترانزیتی را بر عهده گرفت و همین باعث شد از بن بست و محرومیت خارج شود.

 

وی بیان کرد: در آغاز دولت دکتر روحانی استان ۵۰ کیلومتر بزرگراه‌ داشت که طی این مدت به ۲۳۰ رسیده و تا شهریور بزرگراه‌های استان ۶ برابر می شود.

 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به محوز مهم پاتاوه به دهدشت گفت: قبل از پایان خرداد این محور افتتاح می شود،ضمن اینکه بیمارستان یاسوج تجهیز می‌شود.

 

وی پروازهای فرودگاه یاسوج را مطالبه مردمی دانست و گفت: بعد از پیگیری استاندار وضعیت پروازها بهتر شده تلاش این است که هر روز پرواز داشته باشیم.

 

وزیر راه و شهرسازی جاده را مطالبه مردم سی‌سخت دانست و گفت: مردم سی‌سخت مطالبه جاده داشتند با تغییراتی دادیم مشکل معارضات حل شود که با تامین اعتبار عملیات احداث آغاز می‌ش

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت