پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 فروردین 1400 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 95597

کیانوش بلوطی؛ بار دیگر به عرصه انتخابات آمده ام تا در صورت همراهی واعتماد مجدد همشهریان به مسیر خود جهت خدمت بهتر به مردم ادامه دهم

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری گردیده سعی خواهیم داشت برای توسعه هر چه بیشتر شهرمان موانعی که وجود دارد را کنار بزنیم و دست به دست هم دهیم تا ضمن شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت شهری، خدمات بهتر و ارزنده تری به عزیزان ارایه نمایم.

صدای جنوب؛

کیانوش بلوطی در دیدار عیدانه با اصحاب رسانه  افزود: همواره در دو دوره حضور در شورا تلاش داشته ام به دور از حاشیه پیگیر مطالبات بحق همشهریانم باشم.
وی اظهار داشت: در صورت اعتماد مجدد همشهریان به خادم خودشان در انتخابات آتی شورای شهر در راستای خدمات رسانی بهینه به آنان، وکیلی مطالبه گر و در خور شان شهروندان گچسارانی خواهم بود.
کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان ادامه داد: اکنون با تجربه ای ۸ ساله بار دیگر به عرصه انتخابات آمده ام تا در صورت همراهی و اعتماد مجدد همشهریان به مسیر خدمت درخور توجه به عزیزان همچنان ادامه دهم.
بلوطی بیان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری گردیده سعی خواهیم داشت برای توسعه هر چه بیشتر شهرمان موانعی که وجود دارد را کنار بزنیم و دست به دست هم دهیم تا ضمن شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت شهری، خدمات بهتر و ارزنده تری به عزیزان ارایه نمایم.
 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت