پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 فروردین 1400 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 95697

نامگذاری میدان ورودی شهر لنده به نام مدافع حرم/فرماندار: مدافعان حرم، مدافعین راستین اسلام و انقلاب اند+تصاویر

امروز و با حضور مسئولان شهرستان لنده میدان ورودی شهرلنده به نام مدافع حرم مرحوم نوذر قدیمی نامگذاری و رونمایی شد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، امروز و با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه لنده، مسولان و اقشار مختلف مردم به خصوص خانواده مرحوم نوذر قدیمی از مدافعان حرم و سرداران سپاه پاسداران میدان ورودی شهر لنده به پاس مجاهدت ها و تلاش های ستودنی این سردار هشت سال دفاع مقدس و مدافع راستین حرم که سال گذشته در حادثه رانندگی فوت کرد نامگذاری شده است.

در این مراسم شهردار لنده از نامگذاری این میدان به نام مرحوم نوذر قدیمی در شورای نامگذاری شهرداری وشورای شهر لنده و کمیته تطبیق شهرستان لنده خبرداد.

در ادامه نیز خانواده نوذر قدیمی با قدردانی از تلاش های مسئولان به خصوص شهرداری وشورای اسلامی که اقدام به نامگذاری این میدان کردند تشکر کردند.

تورج رزمجو در ادامه گفت: امروز انقلاب اسلامی ما مدیون شاهدان شهیدی است که برای بقا آن از جان خویش در روزهای آغازین انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و امروز مدافعین حرم است.

وی افزود:اگر امروز امنیت و آرامشی داریم بدون شک ماحصل رشادت ها و فداکاری های مدافعین حرم و نگهبانان مرز های سرزمینی و اعتقادی ما است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: نامگذاری یک میدان و یا خیابان به نام یک شهید و یا مدافع حرمی که از جان خویش گذشت تا اسلام و انقلاب بماند کار کمی است ولی به پاس بزرگداشت و یاد و خاطره این شاهدان شهید کاری ارزشمند است.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت