پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 فروردین 1400 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 96327

به نتیجه رسیدن بیش از ۴۰ درصد پروژه پاتاوه_ دهدشت با پیگیری‌های استاندار/ تلاش‌ها برای بهره‌برداری از پروژه مهم کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استاندار از طرح ملی جاده پاتاوه به دهدشت بازدید و روند عملیات را از نزدیک بررسی کرد.

به نتیجه رسیدن بیش از ۴۰ درصد پروژه پاتاوه_ دهدشت با پیگیری‌های استاندار/ تلاش‌ها برای بهره‌برداری از پروژه مهم کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  کیامرث حاجی‌زاده در بازدید از پروژه پاتاوه_ دهدشت با تشکر از قرارگاه خاتم‌الانبیاء به عنوان مجری این پروژه گفت: پاتاوه_ دهدشت مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان بوده به همین دلیل در اولویت قرار گرفته تا هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسئله دیگر اینکه جاده مناسب برای تردد از کهگیلویه بزرگ به مرکز استان وجود ندارد که می‌طلبد این جاده سریعتر به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد جمعیت استان در این مناطق زندگی می‌کنند، بیان کرد: همین موضوع اهمیت این پروژه را دو چندان می‌کند که طی دو سال اخیر،استاندار به جد پیگیر پروژه بود و ضم کارشناسان بیش از ۴۰ درصد پروژه در زمان حسین کلانتری به نتیجه رسیده است.

این مسئول بیان کرد: ما هم در معاونت عمرانی طی سه ماه اخیر بازدیدهای میدانی از این پروژه مهم را در دستور کار قرار دادیم و به حمدالله اعتبارات خوبی هم از دفتر مقام معظم رهبری و سازمان برنامه و بودجه با پیگیری نمایندگان مجلس و استاندار اختصاص داده شد.

حاجی زاده خاطرنشان کرد:بهره‌برداری از جاده پاتاوه به دهدشت استان را از بن بست خارج و شرایط رفاه مردم را فراهم می‌کند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه موانع در تونل‌های دوم و سوم اصلاح شود، افزود: در منطقه مارگون مشکلی نداریم اما در لوداب مواردی وجود دارد که اصلاح شود.

وی بر افزایش تعداد اکیپ‌ها در این پروژه تاکید کرد و گفت: ۲۵۰ تن سیمان از طریق سیمان مارگون و ۱۰۰ تن از طریق سیمان مارگون به این پروژه اختصاص داده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اولویت اختصاص سیمان برای بازسازی سی‌سخت و پروژه پاتاوه_ دهدشت است.

          

 

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت