پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 فروردین 1400 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 96477

بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کشتارگاه سپیدمرغ یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بصورت سرزده از مجتمع کشتارگاه سپید مرغ یاسوج بازدید کرد

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  از یاسوج  استاندار کهگیلویه و بویراحمد  به همراه معاون هماهنگی و امور اقتصادی  خود بصورت  سرزده از مجتمع کشتارگاه تولیدی سپید مرغ  و وضعیت رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی و فرایند تولید مرغ از زمان ورود محموله های مرغ زنده، کشتار، بسته بندی، نگهداری در سردخانه و در نهایت حمل بهداشتی مرغ های کشتار روز بازدید نمود.

حسین کلانتر ی در بازدید از مجتمع تولیدی سپید مرغ یاسوج گفت: امسال با تدبیر مقام معظم رهبری به ‌نام سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی نامگذاری شده و ما وظیفه داریم در راستای تحقق این شعار که باعث رونق تولید، توسعه و شکوفایی می‌شود تلاش کنیم.

وی در ادامه به مشکلات کشتارگاه سپید مرغ یاسوج گریزی زد وخاطرنشان کرد: راه‌اندازی و احداث مجتمعی با چنین ظرفیتی کار بزرگی است، اما ضعف مدیریت باعث شده تا این مجتمع دچار مشکلات مالی و با تعطیلی روبرو شود.

کلانتری بر حمایت از تولیدکننده‌گان تأکید کرد وافزود : افراد با انگیزه تولید و اشتغال اقدام به راه‌اندازی فعالیت می‌کنند و گاه تجریه و دانش کافی برای مدیریت ندارند، که باید به این افراد مشاوره داده شود و دست آنها را گرفت.

وی در ادامه خواستار همکاری بانک‌ها با واحدهای تولیدی شد و گفت: هدف همه ما خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است، و تا جایی‌که قانون اجازه بدهد باید به مردم و سرمایه‌گذاران کمک شود.

گفتنی است کشتارگاه سپید مرغ یاسوج بزرگترین مجتمع تولیدی مرغ کشتار جنوب کشور و چهارمین کشتارگاه مرغ در کشور است

.این مجتمع تولیدی دارای کارخانه یخ با ظرفیت تولید ۲۰ تن  در روز، واحد تبدیل ضایعات، واحد انجماد و بسته بندی و کشتارگاه می‌باشد.ودر هر ساعت چهار هزار قطعه مرغ در این محتمع کشتار می‌شود و ظرفیت انجماد آن در روز بالغ بر صد تن است.

   

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت