پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 فروردین 1400 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 96710

۵۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۵۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی سمند در استان خبر داد.

به گزارش صدای جنوب   سردار کیقباد مصطفایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته در پی اشراف اطلاعاتی نیرو‌های مبارزه با مواد مخدر، در مسیر شیراز به یاسوج، ابتدای حوزه استحفاظی شهرستان بویراحمد به یک دستگاه خودروی سمند مظنون شدند، و اقدام به تعقیب نمودند، که راننده اقدام به فرار نمود.

وی افزود: در پی تعقیب و گریز راننده خودروی سمند فرار نمود و از این خودرو مقدار ۵۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته بیش از ۷ تن ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

سردار مصطفایی افزود: در یک ماه گذشته قریب به هزار و صد کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده، که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۹۰ درصد افزایش داشته‌است.

وی با بیان اینکه در عملیات مرتبط مبارزه با مواد مخدر در سال‌جاری ۱۸۶ نفر دستگیر شده‌اند، گفت: در سال گذشته تعداد هزار و ۸۴۰ نفر مجرم در زمینه مواد مخدر شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

   

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت