پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اردیبهشت 1400 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 96852

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده خبر داد:

آغاز واکسیناسیون پاکبانان شهرداری و صنوف پرخطر در لنده

نخستین مرحله واکسیناسیون پاکبانان شهرداری لنده که بیش از سایرین در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار دارند آغاز شد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، مهندس نعمتی در خصوص اجرای واکسیناسیون پاکبانان شهرداری گفت: در راستای اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا اقدامات خوبی در سطح شهرستان لنده صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای تزریق واکسن به پاکبانان بحث تزریق واکسن به پاکبانان و صنوف پرخطر در سطح شهرستان لنده بعد از کادر درمان و پزشکان اجرایی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: برابر نرم ابلاغی  دانشگاه علوم پزشکی بیماران دیابتی، قلبی و عروقی، دیالیزی، بیماران خاص و سرطانی، منابع طبیعی و آبخیزداری به ترتیب در صف دریافت تزریق واکسن می باشند.

وی افزود: باتوجه به شیوع انواع جدید کرونای انگلیسی، هندی، افریقایی و بزریلی باید اقشار مختلف مردم به خصوص کارگران در بنادر و شهرهای خوزستان و بوشهر که در بندرگاه ها مشغول تخلیه کشتی های خارجی هستند بسیار مراقب باشند و نسبت به صحت سلامت خود از حضوردر شهرستان اطمینان حاصل کنند.

نعمتی گفت: به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری مراسمات عزاداری متاسفانه شاهد افزایش روند مبتلایان بیماری کرونا در سطح شهرستان هستیم که انتظار داریم شهروندان نسبت به سلامتی خود و اطرافیان کمی مسولیت پذیر باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت