پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 آذر 1395 ساعت 12:09:: شناسه خبر: 9701

معاون فرماندارکهگیلویه:

برای یادگرفتن از تجربه و مدیریت علمی دکتر پوزش امدم/حل مشکلات مردم نیازمند همدلی تمامی مدیران

اسلام خسروی با بیان اینکه حل مشکلات مردم نباید وجه المصالحه بازی‌های سیاسی قرار گیرد گفت: هر کس از هر طیف و جناحی فارغ از همه مرزبندی‌ها باید برای حل مشکلات مردم دست به دست هم بدهیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه علی پوزش فرماندار کهگیلویه ،معاون جدید خود رابه مدیران شهرستان بصورت رسمی معرفی نمود.

به گزارش صدای جنوب،علی پوزش با قدردانی از مدیران تودیع و معارفه شده  شهرستان در هفته های اخیر خدمت به مردم را در هر منصب وجایگاهی افتخاردانست.

سپس اسلام خسروی درسخنان کوتاهی، خواستارتلاش بیشتر در خدمت رسانی به مردم وبویژه مناطق کمتر برخوردار شد.

خسروی بااشاره به دیدار روز گذشته خود به همراه مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره)از مناطق محروم دیشموک گفت: مشکلات عدیده در روستاهای شهرستان با گذشت قریب به چهار دهه از انقلاب شایسته نیست چون این مردم در دوران انقلاب و پس از آن در جنگ تحمیلی شرکت داشتند ،شهید دادند و امروز هم در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

معاون فرماندار کهگیلویه افزود:چرا مردم روستای رود سمه که در جوار رود خروشان زندگی میکنند  آب آشامیدنی نداشته باشند؟

اسلام خسروی با بیان اینکه حل مشکلات مردم نباید وجه المصالحه بازی‌های سیاسی قرار گیرد گفت: هر کس از هر طیف و جناحی فارغ از همه مرزبندی‌ها باید برای حل مشکلات مردم دست به دست هم بدهیم.

وی در ادامه بیان داشت: گوش مردم از کوبیدن بر طبل پوپولیسم پر است ما نباید به طمع تشویق و هورای مخاطبان به این طمع از اهداف و بلندپروازی‌هایی حرف بزنیم که گاهاً دست نیافتنی است.

خسروی این گونه رفتارهای شائبه انگیز و شعاری را باعث سرخوردگی در جامعه دانست و گفت: چنین رفتارهایی بی اعتمادی به مسؤولان و هدر رفت هزینه‌ها را در پی دارد.

معاون فرماندار کهگیلویه با تأکید بر همدلی در رسیدگی به مشکلات مردم تصریح کرد: باید برای توسعه اهداف را به طور صحیح برنامه‌ریزی کنیم.

وی به وضعیت روستاها پس از بارندگی‌ها اشاره و با بیان اینکه ما می‌دانیم باران که ببارد خرابی هم دارد افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان همیشه آماده خدمات‌دهی باشند و تجهیزات و امکانات خود را آماده کنند.

خسروی افزود: هنوز راه ارتباطی برخی روستاها با وجود اینکه لودر و گریدر راه و شهرسازی در این مسیرها در حال کار است بازگشایی نشده است.

وی در ادامه خود را پایبند به مشی اعتدال دولت تدبیر و امید دانست و با اشاره به اینکه همواره دل در گرو مردم سالاری و آزادی و حاکمیت قانون دارم بیان داشت: با آمیختن اندیشه اصلاح طلبی با میانه روی در عمل پیش خواهم رفت.

خسروی بابیان اینکه همواره به معلم بودن خود افتخار می کنم اظهارداشت: اتاقم محل اپوزیسیون علیه فرماندار نیست بلکه آمدم از وجود ایشان و تجربه و مدیریت علمی که دارند یاد بگیرم وتجربه اندوزی کنم.

اسلام خسروی درپایان گفت:اهل تعامل هستم و نه رفتار، سختگیر هستم ولی مچ‌گیر نیستم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت