پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اردیبهشت 1400 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 97395

۱۲۰۰ یتیم کهگیلویه و بویراحمدی چشم انتظار حمایت حامیان

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در استان بدون حامی و چشم انتظار حمایت خیران نیکوکار هستند

۱۲۰۰ یتیم کهگیلویه و بویراحمدی چشم انتظار حمایت حامیان

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در استان بدون حامی و چشم انتظار حمایت خیران نیکوکار هستند.

به گزارش  صدای جنوب  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز استان، ضمن تسلیت شهادت مولی الموحدین علی(ع) گفت: طرح اکرام ایتام یکی از موفق ترین طرح های طراحی شده در کمیته امداد است که درخصوص اجرای این طرح تاکنون اقدامات مؤثری در زمینه کمک به ایتام و فرزندان محسنین انجام شده است.

وی تصریح کرد: هر فردی با هویت کد ملی خود می تواند وارد سامانه ekram.mdad.ir شده و ثبت نام کرده و ایتام و فرزندان محسنین را در هر استان و منطقه ای انتخاب کرده و ماهیانه مبلغی به دلخواه به حساب فرزند معنوی خود واریز کند.

مبشری تأکید کرد: حامیان ایتام علاوه بر کمک های نقدی ماهیانه، می توانند به صورت غیرنقدی هم کمک های خود را در قالب بسته های معیشتی، بسته های تحصیلی، پوشاک و سایر ملزومات زندگی جهت فرزند معنوی خود به ادارات کمیته امداد در استان اهداء کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هشت هزار یتیم و فرزند محسنین از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردارند، گفت: ۱۲۰۰ نفر از این افراد بدون حامی و چشم انتظار حمایت حامیان و خیران نیکوکار به خصوص در این ماه مبارک رمضان هستند.

مبشری به پویش ایران مهربان اشاره و بیان کرد: این پویش از سال گذشته آغاز شده و هدف این است که با رایزنی با ادارات، نهادها، اصناف و بازاریان در سال ۱۴۰۰ و تا پایان ماه مبارک رمضان هیچ یتیم و فرزند محسنینی بدون حامی نباشد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۲۰۰ خیر نیکوکار به حامیان ایتام اکرام و محسنین این نهاد اضافه شده است،گفت: از مردم مؤمن و نیکوکار و همه کسانی که می توانند، دعوت می کنیم به برکت این ماه مبارک و شبهای قدر و به تبعیت از مولای متقیان نیت خود را اعمال کنند و ما را در کمک رسانی به ایتام یاری کنند.

انتهای پیام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت