پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اردیبهشت 1400 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 97567

زمان صلاحیت داوطلبان انتخابات چه وقت است؟

مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

به گزارش  صدای جنوب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار این استان گفت: مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در استان ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ است.

احد جمالی افزود: تاکنون صلاحیت ۷۹ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت اجرایی بخش ها بررسی شده و ۲۱ درصد مابقی نیز در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۵۶۳ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در کهگیلویه و بویراحمد تأیید صلاحیت و ۲۹ نفر نیز رد صلاحیت شده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیأت نظارت بخش ها نیز در حال رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای روستا و عشایر در این استان است.

جمالی عنوان کرد: تاکنون صلاحیت ۲۳ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت نطارت بخش ها بررسی شده است.

وی اضافه کرد: صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت اجرایی استان بررسی شد که ۱۴ نفر رد صلاحیت شدند.

جمالی گفت: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت نظارت شهرستان ها نیز ۵۶ نفر رد صلاحیت شدند.

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخابات شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت