پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آذر 1395 ساعت 15:09:: شناسه خبر: 9803

عدل هاشمی پور با انتشار بیانیه ای:

رسانه ها اخلاق را رعایت کنند/دست یاری بسوی خدمتگزاران مردم

اینجانب ضمن اینکه همواره قدردان همه خدمتگزاران مردم هستم، در دوران های مختلف و مسندهای گوناگون یاری گر، همراه و همکار آنان در مسیر خدمت به مردم بوده ام؛ هم اکنون نیز آنان را محترم دانسته و انتظار دارم آنان نیز چنین کنند که ان شاءالله خواهند کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردارعدل هاشمی پور در واکنش به اتفاقات فضای مجازی و یادداشت های توهین امیز دربرخی از سایت ها با انتشار بیانیه ای بدون نام بردن از فرد خاصی ضمن اینکه دست یاری بسوی همه خدمتگزاران مردم دراز نمود ازرسانه هاخواست اخلاق را رعایت نمایندوبه توسعه دیارمحروم کهگیلویه بزرگ همت کنند.

در این بیانیه آمده است:
«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ»َ

« تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى‏ وَ لا تَعاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَ الْعُدْوانِ وَ اتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ شَدیدُ الْعِقابِْ»
وقت مردم حق الناس است و نباید صرف حواشی و اموری گردد که هیچ سودی به حال مردم ندارد، اخیرا مطالبی در سایتها و فضای رسانه ای استان نشر یافته که موجبات ناراحتی و تأثر اینجانب و مردم حوزه انتخابیه را بهمراه داشته است لازم دیدم نکاتی را یادآوری نمایم:
۱- بی شک دغدغه همه نخبگان و دلسوزان از همه صنوف و اقشار درکهگیلویه بزرگ نظر به ظرفیت و پتانسیل های طبیعی و انسانی موجود٬ توسعه و برون رفت از وضعیت موجود و جبران عقب ماندگیهاست و قطعا از سیاست زدگی، باندبازی و بازی های سیاسی خسته و بیزارند. پس بیاییم برای خدمت به مردم که رضای خداوند متعال را به دنبال دارد و در زمره عبادت است همگی دست به دست هم دهیم و با هم اندیشی و هم افزایی در جهت اعتلای کهگیلویه بزرگ با تأسی از کلام نورانی قرآن که می فرماید:( یکدیگر را در کارهای خیر و پرهیزکاری یاری نمایید) تلاش و کوشش مضاعف نماییم.
۲- از همه قلم به دستان و اصحاب رسانه که نقش بی بدیلی می توانند در اتحاد مردم، بسیج و بکار گیری توان حداکثری همه نخبگان و دلبستگان به انقلاب ایفا نمایند تقاضا دارم اخلاق اسلامی و حرفه ای را سرلوحه کار خود قرار دهند و از تشتت و تفرقه در جامعه جلوگیری و همگان را به وحدت و امر به معروف رهنمون نمایند تا بستر توسعه و خدمت رسانی فراهم گردد.
۳-خواسته به حق مردم از اینجانب٬ و همه مسئولان پیگیری مطالبات بحق و درست آنها در رفع مشکلات کلی شهرستان های حوزه انتخابیه است. مردمی که علی رغم همه سختی ها با اعتقاد راسخ به آرمان های بلند نظام و انقلاب اسلامی تحت فرامین مقام عظمای ولایت از ما و شما و همه کسانیکه که خود را مسئول می دانند جلوترند. پس برای خدمت به این مردم همدیگر را یاری نماییم.
۴- اینجانب ضمن اینکه همواره قدردان همه خدمتگزاران مردم هستم، در دوران های مختلف و مسندهای گوناگون یاری گر، همراه و همکار آنان در مسیر خدمت به مردم بوده ام؛ هم اکنون نیز آنان را محترم دانسته و انتظار دارم آنان نیز چنین کنند که ان شاءالله خواهند کرد.
در پایان به صراحت اعلام می نمایم با بد اخلاقی از جانب هر شخص ٬ گروه و طیف سیاسی نه تنها مخالفم بلکه کسانی را که به این امر مبادرت میکنند نخواهم بخشید و اطمینان دارم کسانی که آغازگر بد اخلاقی ها بوده اند مورد رضایت هیچ کدام از نمایندگان محترم ادوار گذشت، نماینده محترم ولی فقیه و مردم نبوده و نیستند. حال ضمن دعوت از همه عزیزان و سروران رسانه ای به رعایت اخلاق اسلامی، تقاضا دارم اجازه دهید و همکاری کنید وقت نماینده و خدمت گزار شما که امانت مردم است صرف امورات مهم آنها گردد که به حول قوه الهی و با کمک همه عزیزان در حال انجام است و با قوت هرچه بیشتر ادامه خواهد یافت تا در پیشگاه خدای بزرگ٬ خانواده معظم شهدا و عامه مردم سربلند باشیم.
خدایا چنان کن سرانجام کا
توخشنود باشی و ما رستگار

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده»

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت