پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 اردیبهشت 1400 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 98488

استاندار خبر داد؛ هزار و ۴۰۰، سال طلایی کهگیلویه و بویراحمد

اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد ۷۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش  صدای جنوب ، استاندار در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان از افزایش ۷۳ درصدی اعتبارات استان خبر داد و گفت: این حجم افزایش و این مقدار حمایت دولت و مجلس از بودجه استان در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد بی سابقه است.
حسین کلانتری با بیان اینکه خارج از ردیف‌های بودجه کمک‌های دیگری از محل محرومیت زدایی هم به سهم بودجه استان اضافه می‌شود افزود: امید است با تزریق این اعتبارات علاوه بر تکمیل ۴۰۰ طرح عمرانی نیمه تمام، بخش زیادی از نیازهای استان نیز تامین شود.
آقای کلانتری همچنین از سرمایه گذاری ۲۱۰ میلیارد تومانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تکمیل سد تنگ سرخ خبر داد و اضافه کرد: با این حجم سرمایه گذاری تحول خوبی در اجرای این طرح ملی رخ خواهد داد.
استاندار با اشاره به نزدیکی به زمان انتخابات و ضرورت جذب مشارکت حداکثری بر حفظ بی طرفی مسئولان تاکید کرد.معاون وزیر صمت هم در این جلسه از سرمایه گذاری ۵۰ میلیاردتومانی این وزارت خانه در توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان خبر داد وگفت: امسال با مشارکت ۸ بنگاه اقتصادی استان ۲۰ کارگاه کوچک صنعتی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود.
علی رسولیان با بیان اینکه ۹ ناحیه صنعتی دیگر برای کهگیلویه و بویراحمد تصویب شده است افزود: زمین مورد نیاز طرح‌های صنعتی به صورت رایگان به متقاضیان سرمایه گذاری واگذارمی شود.
رسولیان اضافه کرد: هیچ محدودیتی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی وجود ندارد.
در این نشست هم سند آمایش سرزمینی استان کهگیلویه و بویر احمد برای بازنگری تشریح شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: این طرح حاصل ۴ سال تلاش کارشناسی است و در آن همه ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های استان لحاظ شده است.
شهابی افزود: از این پس طرح‌ها و همچنین بودجه ریزی‌ها باید مطابق با این سند اجرا شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت