پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 خرداد 1400 ساعت 09:03:: شناسه خبر: 98555

عقد قرار داد و پرداخت تسهیلات برای شهر سی سخت از مرز ۷۲ درصد عبور کرد/ نمره قبولی بانکهای استان در ارایه تسهیلات

بهبود فعالیت و سرعت بخشی بانک ها در روند عقد قرارداد برای ارائه تسهیلات در شهر زلزله زده سی سخت ضروری است.

استاندار در نشست ستاد بازسازی شهر زلزله سیسخت و در جمع مدیران عامل بانکها و دستگاههای اجرایی همکنون بالای ۷۲ درصد عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات داشتیم و باید تلاش کنیم این عدد تا پایان هفته آینده به بالای ۸۵ تا ۹۰ درصد برسد.

حسین کلانتری اظهار داشت: بهبود فعالیت و سرعت بخشی بانک ها در روند عقد قرارداد برای ارائه تسهیلات در شهر زلزله زده سی سخت ضروری است.
نماینده عالی دولت در استان  با   اشاره به همکاری  و همراهی  بانکها  در زلزله سی سخت  خاطرنشان کرد بانک های عامل  در تزریق منابع  و تشکیل  پرونده  با دستورالعمل خوب عمل کرده و قابل تقدیر و تشکر است.
کلانتری  تصریح کرد : انتظار ما از  بانکها بخصوص بانک ملی  که سقف را افزایش  که هم سرعت کار بیشتر بشود و هم ظرفیت  جذب استان و نفرات تسهیل شود
وی به موضوع بازسازی شهر سی سخت اشاره کرد و گفت :  ضمن تشکر از بانکها که هم پای کار هستند و عملکرد آنها قابل قبول  است  و منتظر مراجعه متقاضیان هستند میانگین عملکرد بانکها تا الان  بانک ملی و بانک  صادرات و بانک  مسکن  بیشترین و بهترین عملکرد را داشتند و بانک ضعیفی در این خصوص نداریم و عملکرد همه قابل قبول است و از همه بانکهای استان تشکر میکنیم.
وی افزود : بانکهای ملی  و صادرات و مسکن توانستند در این فاصله  افزایش میزان عملکرد در عقد قرارداد و پرداختها  را داشته باشند
کلانتری در ا دامه گفت: فرماندار سی سخت  با برنانه ریزی  در شهرستان  با بانکهایی که با مشکل عدم مراجعه  افراد معرفی شده مواجه هستند  از همه ظرفیتهای  موجود در شهرستان  از بنیاد مسکن و فرمانداری کمک بگیرند.
وی افزود: مشوقهایی که دولت داده مشروط به جذب این اعتبارات و سرعت در انجام ساخت و ساز است و از مردم سی سخت می خواهیم که نسبت به تکمیل و تشکیل پرونده های خود هر چه سریعتر اقدام کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارها از طریق رسانه‌ها و صداوسیما خطاب به مردم سی سخت  عاجزانه  اعلام کردیم :که سریعا جهت تکمیل پرونده  مراجعه  کند وگرفتن مشوق ها و کمک های ویژه دولت نیازمند عقد قرارداد مردم و تشکیل پرونده ها و سرعت بخشیدن به ساخت و سازهاست.
وی گفت: میانگین عملکرد عقد قراردادها در حوزه شهری  ۷۲ درصد است و در مناطق روستایی هم قابل قبول است و البته هم بانکها و هم دستگاههای مرتبط با بازسازی از همه تلاش خود برای تشویق مردم استفاده کنند.
کلانتری اضافه کرد:برای ادامه روند بازسازی روستاها از رئیس بنیاد مسکن کشور خواسته ایم که ماشین الات آواربرداری بیشتر شوند که در این زمینه هم اقدامات مناسب صورت گرفته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارسال کمک های شهرداری تهران به ویژه ارسال ماشین آلات تقدیر کرد و گفت: این شهرداری ۵ دستگاه  ماشین سنگین در اختیار شهر سی سخت قرار داد که باید به صورت ویژه از آقای حناچی شهردار کلان شهر تهران تقدیر کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت