پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 خرداد 1400 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 99116

امام جمعه دهدشت:

بیکاری جوانان دستاورد مدرک‌گرایی است/مهارت ورزی در تعریف رشته های دانشگاهی لحاظ شود

حجت الاسلام وحدانی فر تصریح کرد: رشته های دانشگاهی متناسب با پتانسیل مناطق تعریف شود تا دانشجو بتواند بعد از فارغ التحصیلی فرصت شغلی پیدا کند.

به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام علی وحدانی فر امروز در دیدار رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت گفت: در سایه رشد دانشگاهها مدرک گرایی عامل افزایش بیکاران شده است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه بسیاری از فارغ التحصیلان به علت نداشتن مهارت و فن وارد بازار کار نمی شوند، تاکید کرد: دانشگاهها بیش از آنکه به فکر افزایش رشته ها باشند برای تربیت نیروی ماهر برای بازار کار برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام وحدانی فر تصریح کرد: رشته های دانشگاهی متناسب با پتانسیل مناطق تعریف شود تا دانشجو بتواند بعد از فارغ التحصیلی فرصت شغلی پیدا کند.

وی با قدردانی از خلاقیت ایجاد شده در دانشگاه آزاد مبنی بر اجرای طرح های اشتغالزایی و اقتصادی در این واحد دانشگاهی گفت: طرح پرورش گیاهان دارویی و گل رز از اقدامات خوبی است که البته باید ضمن آموزشی ترویجی هم بشود.

حجت الاسلام وحدانی فر همچنین انتخابات ۲۸ خرداد را یادآور شد و افزود: دانشگاهها در زمینه روشنگری، معرفت افزایی و تشویق و ترغیب به حضور حداکثری نقش مهمی داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت