پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 خرداد 1400 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 99152

تزریق اعتبار برای رونق عملیات اجرایی سد آبریز کهگیلویه

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی بانک‌های عامل در طرح سد آبریز کهگیلویه خبر داد

به گزارش  صدای جنوب ، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان بانک‌های رفاه و توسعه تعاون و معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، راهکار‌های لازم برای اجرای طرح سد آبریز شهرستان کهگیلویه ارائه شد.
حجت الاسلام موحد افزود: با توجه به بازدید مجموعه معاونان وزارت کار و رفاه اجتماعی از استان و دستور معاون رئیس جمهور و همچنین تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مصوب شد انجمنی از بانک‌های عامل برای تامین اعتبار مورد نیاز سد آبریز کهگیلویه تشکیل شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد ۱۰۰ میلیارد تومان با مشارکت بانکهای عامل برای اجرای طرح سد آبریز کهگیلویه اختصاص داده شود اضافه کرد: از این مقدار اعتبار مشارکت بانک‌ها، سهم بانک رفاه ۵۵ میلیارد تومان و سهم بانک توسعه تعاون هم ۴۵ میلیارد تومان است.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سد آبریز کهگیلویه یکی از مهمترین‌ترین طرح‌های بخش کشاورزی در حوزه انتخابیه است ادامه داد: به زودی عملیات اجرایی این طرح مهم اقتصادی آغاز می‌شود.
موحد گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اعتبارات قابل توجهی برای طرح‌های شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نیز در نظر گرفته شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت