پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 خرداد 1400 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 99523

انتخابات را با نهایت سلامت و شفافیت برگزار می‌کنیم

به مردم اطمینان می‌دهیم که انتخابات ۱۴۰۰ را با نهایت دقت، سلامت و شفافیت برگزار می‌کنیم.

به گزارش  صدای جنوب استاندار این استان با بیان اینکه مشارکت حداکثری را برای نخبگان و سیاسیون اولویت می‌داند، گفت: انتخابات را بی‌طرفانه و سالم برگزار می‌کنیم.
حسین کلانتری افزود: ۲۸ خردادماه همزمان با سراسر کشور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و همچنین انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه همه باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی تلاش کنیم عنوان کرد: ناامید کردن مردم برای عدم حضور در پای صندوق‌های رای خیانت به نظام و انقلاب اسلامی است.
کلانتری با تاکید بر اینکه در انتخابات ۲۸ خردادماه باید بی‌طرفانه عمل کنیم و اماندار خوبی برای مردم باشیم، ادامه داد: هر گونه اقدام مسئولان اجرایی انتخابات بر مدار قانون باشد و هیچ قصوری در این زمینه پذیرفتنی نیست.
وی خواستار تلاش مدیران برای مشارکت حداکثری در انتخابات شد و افزود: رفتار دوگانه مدیر، خیانت به نظام و انقلاب و در این صورت اگر به نتیجه‌ای برسیم بدون شک بدون اغماض ورود می‌کنیم.
کلانتری بیان کرد: امیدوارم همچون دیگر انتخابات گذشته از جمله یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این استان در زمینه مشارکت جزو استان‌های اول کشور باشد که شک ندارم این گونه خواهد بود.
وی تاکید کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه برگزاری انتخابات ملزم به همکاری با فرمانداران هستند و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت