پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 خرداد 1400 ساعت 20:03:: شناسه خبر: 99809

شورای هماهنگی ستادهای مردمی وحدت را مولفه اول پیروزی جریان انقلاب دانست

روسای ستادهای مردمی علاوه بر اطلاع رسانی کامل و بسیج تمامی نیروها و اعضای ستادها برای شرکت در این همایش ، خود نیز بصورت دسته جمعی در این گردهمایی شرکت کنند تا همدلی و اتحاد مثال زدنی جریان انقلاب را در انتخابات پیش رو نمایش دهند .

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  خلیفه خلقی پور مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه روسای ستادهای چهل گانه مردمی استان در همایش حامیان ایت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی که با حضور سردار سعید محمد در پارک ولایت یاسوج برگزار گردید بصورت دسته جمعی شرکت کردند .
خلقی پور خاطرنشان کرد:بر اساس مصوبه روز سه شنبه شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی استان مقرر گردید روسای ستادهای مردمی علاوه بر اطلاع رسانی کامل و بسیج تمامی نیروها و اعضای ستادها برای شرکت در این همایش ، خود نیز بصورت دسته جمعی در این گردهمایی شرکت کنند تا همدلی و اتحاد مثال زدنی جریان انقلاب را در انتخابات پیش رو نمایش دهند .

مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی   با تاکید بر اینکه حجت‌الاسلام رئیسی به دور از احساسات و به خاطر خدمت و همراهی با مردم برای کاهش آلام آنان وارد عرصه شده است، ادامه داد: در این انتخابات به دست مردم تغییرات لازم در سطح عالی مدیریت کشور صورت خواهد گرفت.

 

   

     

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت