پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1400 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 102226

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه ملی پاتاوه دهدشت/خادمی:اختصاص اعتبار، نتیجه پیگیری های موحد است

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در حاشیه بازدید از جاده ملی دهدشت-پاتاوه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت و گفت؛جاده ملی دهدشت-پاتاوه یکی از بزرگترین پروژه های راهسازی کشور می باشد.

صدای جنوب:

عصر امروز خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور به همراه دکتر کیومرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور استانداری،مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه جنوب،ریاست محترم دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استانی و کشوری از پروژه ملی دهدشت -پاتاوه بازدید کردند.

خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در حاشیه بازدید از جاده ملی دهدشت-پاتاوه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت و گفت؛جاده ملی دهدشت-پاتاوه یکی از بزرگترین پروژه های راهسازی کشور می باشد.

وی افزود؛مسیر اصلی پاتاوه – دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر در ادامه محور اصلی شهرضا – یاسوج ،بخشی از کریدور اتصال مرکز کشور به جنوب و در واقع اتصال بخشی از مرکز کشور از استان اصفهان به بنادر جنوبی در زمان کمتری است.
خادمی در ادامه افزود؛این جاده در مسیری کوهستانی و از دامنه های زاگرس میانی عبور می کند و طول مسیر که ۱۳۶ کیلومتر می باشد و عملیات اجرایی به صورت شبانه روزی در حال انجام است ۱۲ کیلومتر تونل و پل داشتیم که عملیات بسیار پیچیده ای بوده و در دیگر نقاط مسیر تراشه ها و خاکبرداری های سنگین و گسترده ای بوده که الحمدالله به پایان رسیده است و در طول مسیر کلا ۳ کیلومتر مانده که آسفالت نشده است و با روند خوبی پروژه دارد در روزهای آینده عملیات آسفالت هم به پایان می رسد‌.
 معاون وزیر راه و شهرسازی به اهمیت این جاده اشاره کرد و گفت؛این جاده در نقش دارد یکی اینکه جاده ملی است و دیگری با تکمیل شدن این جاده ،۴۰۰ روستا با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از جاده دسترسی مناسب برخوردار شده و خدمت رسانی دولت به ساکنان آنها به سهولت صورت می گیرد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور تصریح کرد؛ با بهره برداری از این جاده یک زمینه اقتصادی برای رفع محرومیت این منطقه قطعا به وجود می آید و شرایط اقتصادی این مردم با بهره برداری از این جاده تغییر و تحولی ایجاد می شود.
خادمی در ادامه افزود؛ پیشرفت فیزیکی پروژه بیش از ۹۵ درصد می باشد و تا کنون مبلغ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در این جاده هزینه شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی از زحمات و پیگیری های جدی استاندار ،معاون محترم عمرانی استاندار،رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و دیگر مسولان استانی و شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.
وی همچنین از زحمات و پیگیری های شبانه روزی حجت الاسلام موحد نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی قدر دانی کرد و گفت؛حاج آقای موحد مرتب پیگیر این پروژه هستند و با تلاش ها و رایزنی های متعدد با مقام عالی وزارت راه و شهرسازی،سازمان برنامه وبودجه پیشتیبانی می کنند و بودجه های که به این پروژه تزریق می شود با پشتیبانی ایشان می باشد و از ایشان تشکر ویژه میکنم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت