پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 دی 1395 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 10279

پشت پرده برهم زدن سخنرانی معاون رئیس جمهور در یزد/ امیری در جمع نمازگزاران چه گفت

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: قبل از انتخاب دکتر روحانی بخاطر وضعیت موجود اصلا اقتصاد کشور قابل پیش بینی نبود .

پایگاه خبری صدای جنوب:

 سخنرانی معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز بعد از خطبه‌های نمازجمعه با شعارهای مردم نیمه‌تمام ماند.

به گزارش صدای جنوب، حسینعلی امیری که امروز بعد از خطبه‌های نمازجمعه مرکز استان یزد به سخنرانی پرداخت با شعار «مرگ بر منافق»برخی حاضران روبرو شد.

این افراد با سر دادن شعارهای پی در پی مانع سخنرانی معاون پارلمانی رئیس جمهور که در صدد ارائه گزارشی از عملکرد دولت در طول سه سال گذشته بود، شدند.

شعارهای مردم امکان ادامه سخنرانی را از امیری گرفت.

برخی از کانال های تلگرامی و شبکه های مجازی از پشت پرده عوامل این اقدام نوشته اند.

در برخی مطالب منتشر شده در فضا مجازی ادعا شده است این اقدام از قبل برنامه ریزی شده بود و تلاش این گروه بر این بود که چهره ای متفاوت از استان یزد که از آن به عنوان مهد اصلاحات یاد می شود، ارائه دهند.

 گفته می شود این دلواپسان اقدام به پرتاب مهر به سمت جایگاه سخنرانی نمازجمعه کرده اند.

حسینعلی امیری معاون رییس جمهوری در نمازجمعه یزد در حال ارائه گزارش از اقدامات دولت برای مهار تورم و لغو تحریم ها بود که دلواپسان شروع به اغتشاش کردند.

مخالفت امام جمعه یزد بابرهم زنندگان سخنرانی امیری

درهمین حال امام جمعه یزد هم در خطبه های نماز جمعه بر لزوم حفظ وحدت مردم تاکید کرد و گفت: راه حقیقی عزت و اقتدار کشور و نظام ولایتمداری و وحدت کلمه است و خدشه دار کردن آن خیانت است.

آیت الله محمد رضا ناصری به اهمیت وحدت و نقش ولایت فقیه در انقلاب اسلامی اشاره و افزود: همه آحاد ملت باید تحت زعامت مقام معظم رهبری با همدلی در مسیر نظام و انقلاب اسلامی حرکت کنند.

وی ادامه داد: کسانی که در مسیر خدشه دار کردن وحدت بین آحاد مردم جامعه اسلامی گام بر دارند قطعا خدا آنها را نمی بخشد چون باید با همکاری و همدلی در مسیر ولایت و نظام تلاش کرد.

رئیس جمهوری به تمام وعده های خود به ملت پایبند است

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: دکتر روحانی با قوت و قدرت همچنان به تمام عده های خود در قبال ملت و کشور پایبند است.

حسینعلی امیری روز جمعه در جمع نمازگزاران یزد افزود: رئیس جمهوری بر عهد و پیمانی که در زمان تبلیغات انتخاباتی خود با مردم بسته همچنان برای تحقق آنها در تلاش است.

وی ادامه داد: قبل از انتخابات رئیس جمهوری دکتر روحانی نرخ تورم بالای ۴۰ درصد بود ولی دولت با برنامه ریزی و درایت موجب ثبات و کنترل قیمت ها و کاهش تورم شد .

معاون پارلمانی رئیس جمهوری تصریح کرد: قبل از انتخاب دکتر روحانی بخاطر وضعیت موجود اصلا اقتصاد کشور قابل پیش بینی نبود .

امیری گفت: همه مردم ایران به خوبی شاهد بودند که اقتصاد کشور در آن دوران یک حرکت سینوسی داشت و همین امر مشکلاتی را بر مردم و بازاریان متدین حامی نظام و ولایت بوجود آورده بود.

وی افزود: سایه تحریم های ظالمانه و قطعنامه های غیر عادلانه سازمان ملل به حدی بر کشور و مردم سنگینی می کرد که ارتباط ایران با جامعه جهانی قطع شده بود.

معاون رئیس جمهوری گفت: شرایط به گونه ای بود که نفت ما را کسی نمی خرید ، هیچ کالایی به مقصد کشور ما حمل نمی شد و مراودات بانکی نیز صورت نمی گرفت.

امیری گفت: دولت تدبیر و امید در این شرایط با برنامه ریزی ، درایت ، حمایت های مقام معظم رهبری و همراهی مردم بازسازی اقتصاد را بدست گرفت و شروع کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری اظهار داشت: در این شرایط با حمایت های مقام معظم رهبری ، برنامه ریزی و مدیریت رئیس جمهوری و تلاش های تیم مذاکراه کننده گام به گام به طرف نو شدن اقتصاد جلو رفتیم.

امیری گفت: این توقیق ها چیزی نیست مگر حاصل همدلی مردم ، حمایت های آحاد جامعه و همراهی های همیشگی و بنابراین باید همواره در این مسیر حرکت کرد.

وی گفت: کسانی که به اختلافات دامن می زنند بدانند در مسیر خواسته های دشمنان حرکت می کنند و امروز همه باید با همکاری و همدلی برای نظام و انقلاب اسلامی خدمت کنیم .

معاون رئیس جمهوری که چهارشنبه شب وارد یزد شده است در این مدت ضمن حضور در شورای اداری و چند بازدید در نمازجمعه سخنرانی کرد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت