پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مرداد 1400 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 103501

آزادی زندانی محکوم به قتل عمد پس از ۱۱ سال در زندان دهدشت

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد از آزادی زندانی که به جرم قتل عمد به مدت ۱۱ سال در زندان دهدشت تحمل حبس می نمود ، خبر داد.

صدای جنوب:

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد از آزادی زندانی که به جرم قتل عمد به مدت ۱۱ سال در زندان دهدشت تحمل حبس می نمود ، خبر داد.

به گزارش واحد اطلاع رسانی زندان ها؛ منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیویه وبویراحمد با اعلام این خبر افزود: این زندانی که به جرم قتل عمد یازده سال در زندان دهدشت تحمل حبس می نمود با تلاش خیرین، رئیس زندان، مددکاران، همکاری مراجع قضایی و اهتمام شورای های حل اختلاف با اخذ رضایت شکات آزاد و از بند رهایی یافت .

مدیر کل زندانهای استان در ادامه گفت : در جریان روند سازشی این پرونده قتل، اعضای شورای حل اختلاف استان، مشارکت جمعی از خیرین و همکاری مراجع قضایی وهمکاران تلاشگرمان در زندان دهدشت پس از مراجعات مکرر به محل سکونت خانواده مقتول موفق به اخذ رضایت از اولیاء دم شدیم.

بیژنی تصریح کرد: بسیار خرسندیم که در چنین ایام خجسته و مبارکی که مصادف با عید ولایت است ، شاهد آزادی زندانی هستیم و البته تمام تلاش و اهتمام ما و همکاری مراجع قضایی توجه به حقوق شهروندی زندانیان و تلاش در جهت کمک و مساعدت به زندانیانی است که در مسیر اصلاح و تربیت و بازپروری قدم برداشته اند.

وی با اشاره به آیات شریفه قرآن در خصوص عفو و گذشت و تقدیر از عمل حسنه اولیای دم در اعلام رضایت و گذشت نسبت به متهم پرونده قتل، به نقش به سزای خیرین فرهنگی شهرستان لنده، رئیس و مددکاران زندان دهدشت، حوزه قضایی و ریاست محترم شورای حل اختلا ف استان و اعضاء شورای حل اختلاف لنده و سایر معتمدین محلی موثر در فرایند صلح و سازش این پرونده قدردانی کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت