پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 شهریور 1400 ساعت 23:06:: شناسه خبر: 106268

ایجاد حدود هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان

حدود هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است.

به گزارش  صدای جنوب ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی این استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۶۸۱ فرصت شغلی مستقیم برای مددجویان این نهاد ایجادشده است.
قباد مبشری اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت را یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های کمیته امداد دانست و افزود: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی مستقیم ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.
آقای مبشری با بیان اینکه هزار و ۴۴۱ از فرصت‌های شغلی ایجادشده برای مددجویان در سال جاری از محل اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی بوده است اضافه کرد: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی با هدف خودکفایی و خروج آنان از گردونه حمایت است.
وی کاریابی و ایجاد اشتغال برای مددجیوان از طریق تعامل با کارفرمایان  را یکی دیگر از برنامه‌های مهم کمیته امداد در حوزه اشتغال مددجوان بیان کرد و ادامه داد: در این خصوص  ۲۴۰ مورد از شغل‌های ایجادشده برای مددجویان در سال جاری از طریق کارفرمایان و مراکز کاریابی بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد از ارئه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان در قالب برنامه کاریابی این نهاد حمایتی خبر داد و گفت: مؤسسات کاریابی و کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را به‌کارگیرند مشمول دریافت بسته‌های تشویقی از جمله پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و پرداخت تسهیلات کارفرمایی در مناطق شهری و روستایی هستند.
مبشری ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و توانمندسازی آنان، ارتقاء عزت‌نفس و حفظ کرامت انسانی را از مهم‌ترین اهداف اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد عنوان کرد و افزود: ارائه مشاوره شغلی در زمینه کسب موقعیت‌های شغلی مناسب به مددجویان، نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌ها، ارائه آموزش‌های تکمیلی در هنگام اجرای طرح، بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی به قیمت مناسب از خدمات دیگر این نهاد در خصوص خودکفایی و اشتغال‌زایی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت