پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1400 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 106913

پیام تبریک عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در پی انتصاب دکتر احمد زاده استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد

دانشی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با صدور پیامی انتخاب جناب دکتر احمد زاده استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت.

به نام خالق یکتا … طلیعه ی ماه علم و دانش و هفته ی دفاع مقدس را به همه ی طلایه داران فرهنگ و ادب و خانواده های معزز شهدا ، جانبازان ، آزادگان ، ایثارگران و رزمندگان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
جناب آقای دکتر سید علی احمدزاده
استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد

باسلام و ادای احترام
ضمن عرض تبریک صمیمانه بمناسبت انتصاب بجا و شایسته ی جنابعالی از فرزندان شایسته این دیار به عنوان استاندار و نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد و آرزوی سلامتی ، سربلندی و توفیق در خدمتگزاری برای جنابعالی
حال که استان ما سرزمین چهار فصل شناخته شده ی ایران زمین است و یاسوج نگین و مرکز آن ، می بینیم که این شهر چون عکسی بی تحرک در دل قاب ، به دیوار تحیر تکیه داده و در این دهلیز غربت ، رودِ بشارش افسرده شده و درد از رخساره ی شهر هویداست … یاسوج شهرِ سردِ ضرب و جرح مشکلات است و در حیطه ی شهرداری این شهر ، پندارهای عامیانه و استدلالهایی خشک حکم فرماست. به بهانه ها و معاذیری واهی ، کرسی حق ، مظلوم واقع شده است. حال بر مبنای این اصل اسلامی که ” دو برادر ناهمفکر با یکدیگر بیگانه اند و دو بیگانه ی همفکر با یکدیگر برادرند ” از شما مسئول انقلابی و ارزشی که چشمه ی فیاض خدمات ارزنده ات بر کسی پوشیده نبوده و نیست ، مصرانه تمنا دارم که نگذارید اعتماد مردم ، طعمه ی موج منفعت طلبی اشخاص و گروههای خاصی گردد.
عاجزانه خواستاریم توجه ویژه به ضعف های ساختاری و عمرانی و نقش و نمای شهری و دیگر مسائل را در اولویت اول نظارت خویش قرار داده تا ذی رابطان و ذی صلاحان نگاهی نو و بدیع داشته باشند و رویکردهای جدیدی را ارائه دهند و با همفکری و همیاری و بدور از جوسازی ها و هیاهوهای سیاسی و بدور از حمایت های طایفه ای و عشیره ای و بدون از توجه کردن به محدوده ی جغرافیایی … علیایی و سفلایی و سرحدی و گرمسیری آنچه را که سزاوار هست برای شهرمان رقم بزنیم و شهری آباد بسازیم … اینجانب عطاءالله دانشی عضو شورای شهر یاسوج نمی توانم و نمی خواهم سکونت در سکوت داشته باشم ، چون از حوض نیت پاک این مردم ، وجودم نم اعتمادیست در این قحطی خدمت … زبانم نم دار است از شراب صراحت برای خدمت به مردم شهرم ، مردمی که خونشان بوی ندای فتح می دهد اما توجه کردن به ایشان چون مرگ ، بی صداست … شهرداری این شهر بامی دو گانه هوا دارد ، اندکی بگذرد و ان شاالله تن شما هم سالم باشد در سکوتش صداها را خواهی شنید ، اما بنده خروش اعتماد مردم را چون کوه بازتاب می دهم ، به طوری که واژه گانم آیینه ی دغدغه های مردم شهرم می باشند. لذا چاره ی کار را در این دیدم که زبانم را به بال واژه ها بسپارم و بگویم ” گر چه ویرانه نشینم ، اما اعتماد مردم را … هرگز نفروشم به دو صد خانه ی آباد ”
از آنجایی که اطاله ی کلام در فضای مجازی ملال آور است به همین مقدار بسنده می کنم و ان شاالله جهت توضیح پاره ای از مسائل و مشکلات حضورا خدمت حضرتعالی خواهم رسید.
به امید موفقیت روزافزون مردم شهر و دیارم و به امید بهروزی و سلامتی دائم برای چهره ی شاخص انقلابی و ارزشی استانمان ، جناب آقای دکتر احمد زاده استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد

                                   با نهایت احترام
                                      عطاءاله دانشی 
                      عضو شورای اسلامی شهر یاسوج

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت