پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1400 ساعت 08:11:: شناسه خبر: 114841

کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در انتظار تصمیم انقلابی مجلس انقلابی/ما را هم فراموش نکنید

در این بین اما قصه پرغصه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی است که با محرومیتِ ۷۰ درصدی به دنبال طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها(قوه قضائیه) به کارکنان وزارت جهاد کشاورزی هستند که با دریافت کمترین حقوق مشغول انجام وظیفه می باشند.

صدای جنوب:

بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، طرح شفافیت آرای نمایندگان، لایحه نظام رتبه بندی معلمان و طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی بخشی از دستور کارهای صحن علنی مجلس در هفته‌‌آینده است.

در این بین اما قصه پرغصه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی است که با محرومیتِ ۷۰ درصدی به دنبال طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها(قوه قضائیه) به کارکنان وزارت جهاد کشاورزی هستند که با دریافت کمترین حقوق مشغول انجام وظیفه می باشند.

وزارت جهاد کشاورزی به عنوان یکی از دستگاه های حاکمیتی در عرصه توسعه بخش کشاورزی و امنیت غذایی کشور فعالیت می نماید و بیش از ۷۰ درصد از کارکنان در دوایر عملیاتی تولیدات دامی، زراعی، باغی، طیور، کرم ابریشم، زنبورعسل، شیلات و آبزیان، منابع طبیعی، و دامپزشکی و … با دریافت کمترین حقوق مشغول انجام وظیفه می باشند. نظر به اینکه بخش کشاورزی موتور اصلی رشد و توسعه اقتصادی است و به علت ارتباطات گسترده ای که با سایر بخش های اقتصادی دارد می تواند با رشد خود زمینه تولید ثروت، ایجاد بازار و ارز آوری و رشد صنعت را فراهم نماید. لذا برای برون رفت از بحران های اقتصادی باید بخش کشاورزی را از ارکان اصلی توسعه اقتصادی به شمار آورد و به دلیل نقش به سزایی که در تأمین غذا، رفاه جامعه، تولید ناخالص ملی (GNP (و در نهایت رشد اقتصادی ملی ایفا می کند، باید سرلوحه برنامه های اقتصادی قرار گیرد.

این روزها طرح تسری که با همت نمایندگانی چون جلال محمودزاده – ابراهیم عزیزی شیراز – سیدمحمد موحد – الهام آزاد – اسماعیل حسین زهی –علی اکبر بسطامی – احمد محرم زاده یخفروزان – قاسم ساعدی – هاجر چنارانی – سیداحمد رسولی نژاد –سلمان اسحاقی – بهزاد علیزاده دهلران – کمال علیپورخنکداری – سیدسلمان ذاکر – محمدحسین فرهنگی– محمدحسین حسین زاده بحرینی – محمدرضا احمدی – پرویز اوسطی – عبدالکریم جمیری – یعقوب رضازاده – رسول فرخی میکال – جواد نیک بین – کمال حسین پور – موسی احمدی – اصغر سلیمی –
بهزاد رحیمی – محمدصالح جوکار تهیه شده عملا در فراموشی قرار گرفته و می طلبد نمایندگان مجلس انقلابی بویژه اعضای محترم کمیسیون تلفیق همجنان که به فکر معلمان هستند کارکنان مظلوم و محروم وزارت جهاد کشاورزی را فراموش ننمایند و با به نتیجه رساندن وضعیت حقوقی کارکنان جهاد کشاورزی هزاران خانواده را از تنگنای مشکلات اقتصادی، روحی و روانی نجات دهند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت