پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اسفند 1400 ساعت 23:12:: شناسه خبر: 115304

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی استان با فرماندار چرام /تأکید توفیقیان بر ارتقای قابلیت های شهرستان در حوزه میراث فرهنگی و جذب گردشگر

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری چرام‌: مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری استان ظهر امروز با حضور در فرمانداری با فرماندار شهرستان چرام‌ دیدار وگفتگو کرد. سید عبدالرحمان توفیقیان دراین دیدار با بیان ظرفیت های غنی گردشگری وتاریخی  شهرستان گفت: شهرستان چرام با ظرفیت های بزرگ گردشگری ,تاریخی وطبیعی می تواند موجبات […]

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری چرام‌: مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری استان ظهر امروز با حضور در فرمانداری با فرماندار شهرستان چرام‌ دیدار وگفتگو کرد.

سید عبدالرحمان توفیقیان دراین دیدار با بیان ظرفیت های غنی گردشگری وتاریخی  شهرستان گفت: شهرستان چرام با ظرفیت های بزرگ گردشگری ,تاریخی وطبیعی می تواند موجبات توسعه و تحول سریع منطقه را فراهم کند.

وی با تاکید بربرنامه ریزی بر اساس توانمندیهای منطقه گفت: شهرستان چرام با دارا بودن طبیعت بکر وزیبا وییلاقات سرسبز وتاریخ ومیراث کهن می تواند زمینه توسعه ورشد این منطقه را فراهم کند.

فرماندار چرام‌دراین جلسه خواستار حل مشکل بومگردی اقای اکبربخشایی در طسوج ،روح الله پوش در سرفاریاب ودانشی در سادات و همچنین نیروی انسانی وتجهیز اداره میراث فرهنگی شهرستان چرام‌شد.

توفیقیان بر تحقیق و پژوهش اثار تاریخی تاکید کرد و گفت: نمونه های تاریخی اعم قلعه های تاریخی و آسیاب ها قدیمی ،کتیبه هاو تاریخ گذشتگان شناسایی، تبیین و معرفی شوند

وی افزود: همان طور که گردشگری و منبع درآمد مهم بسیاری از کشورها است، درآمد شهرستان با توجه قدمت تاریخی نیز باید در این حوزه افزایش یابد.

رئیس شورای اداری چرام اضافه کرد:توجه به زیر ساخت های فرهنگی ،زیارتی و گردشگری جهت رفاه و جذب گردشگر لازم هست

توفیقیان اضافه کرد: حس مسئولیت عمومی و جلب مشارکت همگانی در حفاظت و احیای آثار تاریخی و توسعه طرح های گردشگری در مردم مشاهده می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری استان در این جلسه با قدردانی از رویکرد های فرهنگی وتاریخی فرماندار شهرستان گفت: چرام قابلیت های متعدد گردشگری وطبیعی در استان را دارد.

وی تصریح کرد: باید برنامه ریزی توسعه , در هر منطقه بر اساس ظرفیت هاوپتانسیل های آن  منطقه باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت