پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 فروردین 1401 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 118455

اعلام نحوه برگزاری مراسم شب‌های قدر در کهگیلویه و بویراحمد

  معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری مراسم شب‌های قدر در فضای باز بلامانع است. به گزارش صدای جنوب؛سید جواد هاشمی‌مهر در نشست استانی ستاد کرونا با تاکید بر انجام دُز سوم واکسن کرونا گفت: واکسیناسیون دُز سوم در دستور کار افراد قرار گیرد،ضمن اینکه آموزش و پرورش برای تزریق واکسن ۵ […]

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری مراسم شب‌های قدر در فضای باز بلامانع است.

به گزارش صدای جنوب؛سید جواد هاشمی‌مهر در نشست استانی ستاد کرونا با تاکید بر انجام دُز سوم واکسن کرونا گفت: واکسیناسیون دُز سوم در دستور کار افراد قرار گیرد،ضمن اینکه آموزش و پرورش برای تزریق واکسن ۵ تا ۱۲ ساله‌ها جلسه‌ای با والدین تشکیل و نظر آنها را برای تزریق واکسن جلب کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون کوتاهی برای واکسیناسیون کرونا انجام نشده، افزود: در ستاد ملی کرونا اعتباری برای خرید ماسک برای مدارس مناطق محروم در نظر گرفته شده که آموزش و پرورش سهم استان را جذب و برای دانش‌آموزان در مناطق محروم ماسک تهیه کند.

وی به در پیش بودن شب‌های پر خیر و برکت قدر و روز قدس اشاره کرده و با بیان این که برای برگزاری این دو مناسبت مهم باید جلسه تشکیل شود، گفت: پیشنهاد شده مراسم شب‌های قدر در فضای باز برگزار شود و اگر قرار است در فضای مسقف برگزار شود در شهرهای قرمز با ۳۰ درصد جمعیت در مدت۹۰ دقیقه، شهرهای نارنجی ۵۰ درصد جمعیت و ۹۰ دقیقه و شهرهای زرد با ۷۰ درصد جمعیت و ۹۰ دقیقه برنامه برگزار شود، ضمن اینکه برای برگزاری برنامه در فضای باز مشکلی وجود ندارد. تاکید می کنیم مردم و روزه‌داران برای شرکت در مراسم لیالی‌ قدر کتاب دعا و مهر از خانه با خود بیاورند.

هاشمی در خصوص نگرانی‌ها از وضعیت بازار گفت: همه ما نگران وضعیت بازار هستیم لازم است دست به دست هم دهیم تا جامعه و نظام آسیبی نبیند.

وی در خصوص اتباع بیگانه در استان هم گفت: متاسفانه بعد از حوادث افغانستان و استقرار دولت طالبان مهاجرت اتباع این کشور به ایران افزایش یافته است، اعلام کردیم کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های ممنوع برای مهاجرت اتباع کشور افغانستان است و تنها کسانی که دارای شرایط خاص مانند همسر ایرانی هستند می‌توانند به استان بیایند.

وی خاطرنشان کرد: اتباع غیر مجاز شناسایی و از استان خارج خواهند شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت