پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 خرداد 1401 ساعت 09:03:: شناسه خبر: 121016

عملیات اجرایی سه هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی سه هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن استان با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم گفت: این تعداد واحد مسکن در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار و با ارزش ۲۲ هزار میلیارد ریال با ۵۰ درصد تسهیلات و ۵۰ درصد سهم آورده متقاصی، احداث می شود.

در این آیین که نماینده ولی فقیه در استان، معاون عمرانی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، کلنگ سایت جهاد کشاورزی یاسوج با ۱۶۰ واحد و در یک هکتار زمین به نمایندگی از دیگر سایت ها به زمین زده شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم گفت: این سه هزار واحد آغازی برای احداث ۴۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن استان در چهار سال می باشد و سالانه باید ۱۰ هزار واحد احداث شود.
وی ابراز داشت: برای هر واحد مسکن در مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان و در دیگر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود و دوره بازپرداخت آن ۲۰ ساله است.
دکتراحمدزاده تصریح کرد: ۵۶ هزار متقاضی مسکن در استان داریم که ۱۶ هزار نفر از سهم چهار سال استان بیشتر است و همه باید تلاش کنیم تا علاوه بر تحقق سهمیه بتوان تعداد بیشتری را بسازیم و جوابگوی همه متقاضیان باشیم.
استاندار تاکید کرد: همه دستگاه اجرایی استان به خصوص خدمات رسان، آبفا، برق و شهرداری ها، راه و شهرسازی را یاری کنند تا اجرای این طرح با سرعت به پیش رود.
احمدزاده به مجریان و پیمانکاران و ناظرین طرح تاکید کرد: اصول ساخت ساز به خوبی رعایت و طرح با سرعت و کیفیت به پیش رود و اما با این حال هرگز کیفیت فدای سرعت نشود.
استاندار به پیمانکاران تاکید کرد: از تولیدات و محصولات استان استفاده شود اما محصولات هم باید از استانداردهای لازم برخوردار باشند.
این طرح در سایت محمود آباد یاسوج با ۱۶۰ واحد و متراژ زمین ۱.۸ هکتار؛ سایت پازنان گچساران ۷۰۴ واحد و متراژ زمین ۵ هکتار، سایت خامی گچساران ۲۴۰ واحد متراژ زمین ۲ هکتار؛ سایت خنگ بنار گچساران ۲۵۲ واحد متراژ زمین سه هکتار و سایت سردار قاسم سلیمانی کارکنان گچساران ۵۳۴ واحد متراژ زمین شش هکتار و سایت دهدشت ۷۰۰ واحد متراژ زمین ۱۲ هکتار، سایت لیکک ۲۰۰ واحد متراژ زمین چهار هتار    و سایت چرام ۵۰ واحد متراژ زمین یک هکتار کلنگ‌زنی شد

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت