پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1401 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 123522

توضیحات نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تصادف اتوبوس- پژو۴۰۵ در محور دهدشت به بهبهان

نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تصادف منجر به آتش سوزی اتوبوس با پژو۴۰۵ در محور دهدشت به بهبهان توضیحاتی ارایه کرد.

صدای جنوب:

نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تصادف منجر به آتش سوزی اتوبوس با پژو۴۰۵ در محور دهدشت به بهبهان توضیحاتی ارایه کرد.

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت ۳ سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ در اثر برخورد با یک دستگاه اتوبوس در شهرستان گچساران خبر داد.

 

سرهنگ “حمیدرضا اکبری” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی عبداللهی شهرستان گچساران در ساعت یک بامداد حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

 

اکبری با اشاره به اینکه راننده خوردو با بی توجهی به دستور پلیس از محل متواری شد، تصریح کرد: یکی از سرنشینان خودرو در طی مسیر به سمت خودروی ماموران تیراندازی کرده که ماموران به ناچار با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها قصد متوقف کردن خوردو را داشتند.

 

جانشین انتظامی استان در ادامه بیان کرد: راننده خوردو پس از اصابت تیر به لاستیک ها باز هم اقدام به فرار کرده که باوجود پنچر شدن لاستیک های خوردو پس از طی مسافت طولانی بر اثر بی توجهی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سمت دهدشت به استان بوشهر در حال حرکت بوده برخورد کرده که هر دو خوردو دچار آتش سوزی شدند.

 

وی با اشاره به اینکه ۳ سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ در دم جان باختند، اظهار داشت: خوشبختانه تمام مسافران خودروی اتوبوس بدون هیچ گونه صدمه ای اتوبوس را ترک کردند.

 

به گزارش صدای جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از محل یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه تعدادی فشنگ که متعلق به سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ بود کشف و ضبط کردند و بررسی بیشتر موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت