پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مرداد 1401 ساعت 08:05:: شناسه خبر: 123684

بیش از ۴۰ روستای دشت‌روم با تنش آبی مواجه هستند/ مطالعات فاز دوم سد سرگجینه انجام نشده است

سید علی احمدزاده در جمع مردم دشت‌روم با بیان اینکه این منطقه مشکلات زیادی دارد گفت: اگر به موقع به مشکلات رسیدگی می‌شد امروز شاهد این همه گرفتاری نبودیم. استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران قبلی به مردم خدمت کردند اما ما بنا داریم با حضور میدانی از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار […]

سید علی احمدزاده در جمع مردم دشت‌روم با بیان اینکه این منطقه مشکلات زیادی دارد گفت: اگر به موقع به مشکلات رسیدگی می‌شد امروز شاهد این همه گرفتاری نبودیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران قبلی به مردم خدمت کردند اما ما بنا داریم با حضور میدانی از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیریم و برای حل آنها برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه زندگی مردم بر مدار کشاورزی است در پاسخ به مطالبه مردم در خصوص احداث سد سرگجینه گفت: مطالعات فاز اول سد انجام شده اما مطالعات فاز دوم باید در دولت قبل انجام می‌شد که این کار صورت نگرفت و چون مطالعات تکمیل نشده سد قابل اجرا نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبار اختصاص داده می‌شود تا مطالعات سد به اتمام برسد و سد وارد فاز اجرایی شود، افزود: البته تا آن موقع باید مشکل مردم حل شود بنابراین مدیرعامل آب منطقه‌ای و رئیس سازمان جهاد کشاورزی را مامور می‌کنم بازدیدی از منطقه داشته باشند و گزارش دهند که کانال‌های کشاورزی که نیاز به لایروبی دارند چقدر هزینه می‌خواهند و یا چاه‌های آبی که پلمب شدند سریعاً به مدار بازگردند تا مشکلات این منطقه رفع شود.

احمدزاده با بیان اینکه مشکل جاده به مرور حل خواهد شد، عنوان کرد: برای شبکه اینترنت و تلفن ۱۶ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه هر کاری از دستم بر بیاید برای رفع مشکلاتی منطقه انجام می‌دهم خاطر نشان کرد: مدیرعامل آبفا نسبت به رفع دغدغه مردم در حوزه آب شرب اقدامات لازم را انجام دهند.

احمدزاده با اشاره به تنش آبی در روستاهای دشت روم گفت: بیش از ۴۰ روستا در ۲۰ کیلومتری مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تنش آبی مواجه هستند که از آبفای استان خواستیم ابتدا منبع تامین آب و سپس یک شبکه آب پایدار چندین ساله را برای این منطقه تعریف کند.

احمدزاده عنوان کرد: تلاشمان را برای رفع مشکلات از جمله مشکل آب شرب و کشاورزی از منطقه را دو چندان خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت