پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 مرداد 1401 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 124008

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق بحرانی/ هشدار به ساکنین محله‌ بختیاری‌ها در یاسوج

سید علی احمدزاده با حضور در منطقه گردشگری آبشار یاسوج از مردم خواست هشدارها را جدی بگیرند و هر چه سریعتر آبشار را ترک کنند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بارش‌ها در ارتفاعات آغاز شده افزود: آبشار یکی از مناطق بحرانی شهر یاسوج است و خطر سیل مردمی که به این منطقه […]

سید علی احمدزاده با حضور در منطقه گردشگری آبشار یاسوج از مردم خواست هشدارها را جدی بگیرند و هر چه سریعتر آبشار را ترک کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بارش‌ها در ارتفاعات آغاز شده افزود: آبشار یکی از مناطق بحرانی شهر یاسوج است و خطر سیل مردمی که به این منطقه می‌آیند را به شدت تهدید می‌کند.

وی در ادامه خطاب به مردمی که در آبشار بودند، گفت: برای سلامتی خودتان هر چه سریعتر این مکان را ترک کنید و در جاه‌های امن مستقر شوید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در گفت‌وگوی تلفنی با فرمانده انتظامی استان خواستار حضور نیروهای انتظامی جهت جلوگیری از حضور در آبشار یاسوج شد و اینکه ورود به این منطقه ممنوع شود.

احمدزاده همچنین در بازدید از محله بختیاری‌ها در شرف‌آباد یاسوج گفت: محله‌هایی که جان مردم در خطر است تا پایان سیل تخلیه شوند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت