پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مرداد 1401 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 124840

کارنامه موفق رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در سیل اخیر

به گزارش صدای جنوب ، امین درخشان در نشست تجلیل از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار و معاونین و اصحاب رسانه استان برگزار شد با پاسداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهید عبدیانی  شهدای رسانه استان گفت: لازم است که یاد و خاطره سید حمدالله خواهش نیک را نیز […]

به گزارش صدای جنوب ، امین درخشان در نشست تجلیل از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار و معاونین و اصحاب رسانه استان برگزار شد با پاسداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهید عبدیانی  شهدای رسانه استان گفت: لازم است که یاد و خاطره سید حمدالله خواهش نیک را نیز گرامی بداریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال روز خبرنگار مصادف با عاشورای حسینی شد و این افتخاری برای خبرنگاران است، افزود:  اگر به وضعیت رسانه‌ها نگاه کنیم استانی فعال در عرصه رسانه داریم.

وی عنوان کرد: ۱۱۹ پایگاه خبری، ۴۲ نشریه استانی، ۵ روزنامه و ۱۵ نماینده خبرگزاری در کهگیلویه و بویراحمد با ۱۹۸ نفر عضو ثابت خانه مطبوعات فعال است.

درخشان افزود: کیفیت خبر و توجه به اصول خبری و کمبود آموزش‌ها  از مهمترین مشکلات خبرنگاران است که اعلام می‌کنم بعد از محرم و صفر دوره آموزشی فشرده با حضور اساتید برجسته کشوری در استان برگزار می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه تعداد اندکی از رسانه‌های استان به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند، گفت: خبرگزاری‌ها نقش عمده‌ای در بیان مشکلات استان در سطح کشور دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ساختار عضویت در خانه مطبوعات استان هم دچار اشکالاتی است که در سطح کشور این اشکال وجود دارد قطعاً ساماندهی و پالایش خواهد شد و ساختار خانه مطبوعات در کل کشور تغییر می‌کند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه باید قدردان خدمات اصحاب رسانه باشیم گفت: رسانه های استان در بحران‌های اجتماعی مثل سیل و کرونا و آتش سوزی‌ها و در سیل اخیر کارنامه موفق و درخشانی داشتند .
وی در ادامه با بیان اینکه سیاست استاندار و مسئولان ارشد استانی محدود کردن رسانه‌ها نیست یادآور شد:، اما نقد منصفانه عالمانه و برادرانه در چارچوب قانون یک وظیفه مهم و رسالت برعهده خبرنگاران است.
درخشان یادآور شد: وقتی که استاندار و سایر مسئولان به مناطق محروم استان برای شناسایی مشکلات سفر می کنند خبرنگاران نیز پابه پای آنها به این مناطق عزیمت می کنند تا مشکلات و به تبع آن خدمات دولت را انعکاس دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت